مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش .

مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش

توليد ها آرايشي و بهداشتي پزشك ژيلا

توليد ها آرايشي و بهداشتي پزشك ژيلا شركت ايجاد كننده محصول ها آرايشي و بهداشتي پزشك معالج ژيلا در سال ۱۳۵۸ فعاليت خود را در اين صنعت مقدمه كرده مي باشد . اين كمپاني محصولاتي از قبيل، مايعات شوينده دست، قابل انعطاف كننده‌هاي متعدد پوست و سر، اشكال ژل‌ها و كرم‌هاي ضد آفتاب و مرطوب كننده‌ها پباده سازي و ايجاد كرده هست . پزشك معالج ژيلا اولي كمپاني ايراني است كه توانسته كليه استانداردهاي ايزو ۹۰۰۰ و۹۰۰۱ را از آن خويش كند و ترقي قابل تحسيني در اين صنعت داشته باشد . 

بهترين كرم پودر
معرفي برند و توليدات سي گل (Sea Gull) محصولات سي‌گل يكي از شايسته ترين و محبوب‌ترين برندهاي جانور در كشور‌ايران مي باشد كه توانسته سپس از سالها تاسيس از سال ۱۳۶۹ كماكان كيفيت خود را نگهداري نمايد و محصول ها متنوعي را ارائه دهد . اين مارك با شركت‌هاي بزرگي همچون اورآل، لانكوم و … همكاري‌هاي متعددي را در اين موضوع داشته و توانسته رضايت‌مندي مشتريان خويش را چه داخلي و چه خارجي تامين نمايد . 
شايسته ترين مارك لوازم پيرايش ماي (My) يك عدد از موفق‌ترين و لبريز فروش‌ترين محصولات آرايشي، Myاست كه با بيش از ۱۰ سال سابقه‌ي درخشان در اين صنعت توانسته محصولاتي با كيفيت و قيمتي مطلوب براي شما دوستان عزيز ساخت كند . از محصولات اين شركت ميتوان ضد آفتاب‌ها، همه اثاثيه آرايشي، ساير عطرها و … را اسم موفقيت . 
توليدها زيبايي شنل (Chanel) شنل مربوط به يك كمپاني خصوصي، متعلق به آلن ورتيمر و ژاردورتيمر و يك همكار تجاري به نام كوكو شنل بوده مي‌باشد . كمپاني شنل محصولاتي از قبيل گونه هاي عطرهاي زنانه و مردانه، اثاثيه آرايشي و بهداشتي كه هر شخصي نياز داراست و مي‌تواند با اطمينان ياد از آنها به كارگيري كنند . از اين مارك پر اسم و رسم هنرمندان و بازيگران داراي اسم و رسم و … به كار گيري مي نمايند و هميشه مي‌درخشند . اين محصولات از مواد ارگانيك مغذي فراواني تهيه و تنظيم شده مي باشد و فوايد بسياري داراست . 
برند سينره (CIRENER) اين كمپاني با بهره‌گيري از دانش و تجربه‌ي دانشمندان و محققان داخلي توانسته محصولاتي با كيفيت را براي زيبايي و نگهداري تندرست شخصي پباده سازي و ايجاد نمايند . اين محصولات بر پايه‌ي همگي مواد طبيعي و گياهي ساخته شده هست كه براي پوست و گيسو مضاعف موثر مي‌باشد . 
اثاثيه آرايشي بيو(Beyu) در سال ۱۹۹۹ متخصصان اسباب و اثاث آرايشي اين مارك را به بازار معرفي كردند تا بتوانند با كيفيت بالا و ماندگاري محصول ها استثنائي در بازار اسباب و اثاث آرايشي و بهداشتي به موفقيت‌هاي چشمگيري دست پيدا نمايند . اين مال به بيش از ۴۰ مرزوبوم اروپايي صادر مي گردد و جزء برنده ترين ايجاد كنندگان توليدات آرايشي در اروپا مي‌باشد . 


برچسب: بهترين كرم پودر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۳۹:۱۴ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :