مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش .

مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش

برس هاي بادبزني گونه هاي پد آرايشي


برسهاي بادبزنيجورهاي پد آرايشي بهترين كرم پودر 
بعضي وقت ها در به كار گيري از پنكيك يا اين كه كرم پودر زياده روي مي‌كنيد و بدون راه حل مي‌شويد كه با دستمال آن را نادر فرماييد يا اين كه حتي فيس تان را بشوييد و مجدد جلوي آينه بايستيد . در‌اين مواقع دستمال و حوله هم ميتوانند كارتان را رويكرد بيندازند ولي رده هايي روي پوست به جاي ميگذارند و مواد آرايشي روي پوست را به موقعيت يكنواخت ناياب نميكنند .

بهترين كرم پودربراي اين فعاليت هم يك ابزار آرايشي داريم كه به آن برس هاي بادبزني ميگويند . اين برس ها ميتوانند فارغ از اين كه به پيرايش تان صدمه اي بزنند اضافات كرم پودر، پنكيك، رژگونه يا اين كه حتي سايه ها را به فيس يكنواخت از دربين ببرند . راز پهن و تختي دارا‌هستند و همينطور موهاي كم پشتي به آن ها متصل ميباشد . گاهي حتي براي يك پارچه كردن پيرايش رخ نيز از مدل هاي آن ها به كارگيري مي گردد .


پدآرايشي سليكوني/ ژلاتينيپدآرايشي
خانم هايي كه از كهنه شدن و بده بستان زود به زود پد آرايشي شان خسته گرديده اند، مي‌توانند پدهاي سليكوني را به كارگيري نمايند . اين پدها خلل جذب كرم هاي آرايشي بوسيله پدهاي ابري را ندارند و در فيض با به كار گيري از آنان مي‌توانيد در مقدار مصرفي پوشاننده آرايشي تان صرفه جويي نمائيد . همينطور از مزاياي اين ژلاتيني هاي ديدني مي شود به شستشوي ريلكس آن‌ها اشاره نمود . مطمئنا تجربه پودر شدن پدهاي ابري در اثر به كارگيري مداوم و شستشو را داريد؛ اين فرآورده سليكوني اين مدل از پدها مي‌باشد كه مقاومت آن‌ها را زياد نموده مي باشد .


اين پدها با تراز صيقلي كه دارا‌هستند از ايجاد خطوط كرم هاي آرايشي روي فيس كه بعضي به جهت فساد پدها و پرز پرز شدن آن ها واقعه مي افتد نيز پرهيز مينمايند . از معايب آن ها نيز مي شود به انعطاف نادر شان اشاره نمود كه ممكن است در پوشش دهي بعضا نقاط چهره مانند كناره هاي ديده و پره هاي بيني با اين پدها در گير خلل گرديد . همينطور اين پدها براي پوشاننده هاي مايع مطلوب مي باشند و پنكيك ها را نمي اقتدار با آن ها روي رخ پخش كرد .


برچسب: بهترين كرم پودر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۵:۲۱ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :