مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش .

مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش

چه كنيم پوست مان شل و ول نشود


چه كنيم پوست مان شل و ول نشود1398/06/25 08:48بر اثر ژنتيك، نادر‌خوابي، استرس، تغذيه و... كيفيت قوام پوست معدود ميگردد و پوست امكان ارتجاعي خويش را از دست مي دهد! قابليت و امكان ارتجاعي پوست به انعطاف‌پذيري پوست برمي‌گردد!

بهترين كرم پودر

برخي پوست‌ها را زماني با انگشت لمس مي كنيد، اثر انگشتتان تا مدتي كوتاه روي پوست مي ماند! يا اين كه زماني پوست را مي كشيد، مدتي كوتاه ارتفاع مي كشد تا پوست دقيقا به وضعيت اوليه بازگردد! اين پوست‌ها، از سفت‌ و محكم بودن مسافت گرفته اند و در گير افتادگي، شلي و صدمه گرديده‌اند!كشش پوست با ارتقا سن تصميم به كاهش دارااست. قسمت هاي از وا رفته شدن پوست كه در سود زيست محيطي باشد تصحيح ميشود اما آن هايي كه مرتبط با ژنتيك و سن شما باشد قابل تصحيح وجود ندارداشكال مختلفي از سلولها در لايه هاي گوناگون پوست موجود هست و هر تعدادي سلولهاي نصيب بيروني پوست ( اپيدرم ) دائماً در درحال حاضر از دست رفتن و با سلولهاي نو در پايين اپيدرم پوست جايگزين مي گردد و اين لايه به عبارتي لايه درم و ذيل درم مي باشد كه از بافت همبند الاستيك، الياف، رگهاي خوني و اجزاي آفريننده ديگر درست شده ميباشد. پوست وا رفته يك ايراد شايع بعد از كاهش وزن ميباشد و اضافه در رژيم هاي نادر كربوهيدرات، نادر پروتئين و رژيم هايي كه كاهش وزن سريع را تبليغ مينمايند ساخت ميگردد. زماني كه شما وزن از دست مي دهيد مخصوصاً زماني كه شما كاهش وزن سريعي داريد با كاهش وزن، لايه هاي چربي اين لايه از پوست از دست مي رود و پوست وقت كافي براي كشش خويش، جهت تطابق را ندارد علاوه بر كاهش وزن ، سوء تغذيه، سن، سيگار كشيدن، قرار دريافت كردن بيش تر از حد در معرض روشنايي آفتاب، و معدود شدن آب تن در عدم تطابق پوست اثر گذار مي‌باشد ولي يك‌سري كارهايي را مي اقتدار انجام اعطا كرد تا محكم شدن پوست با سرعت بيشتري صورت پذيرد. هيچ زمان مبادرت به تلف كردن مقدار زياد وزن با سرعت زياد انجام ندهيد كاهش وزن تدريجي و در دراز بازه داشته باشيد. پوست فوق العاده الاستيك هست. براي مثالً در زمان بارداري پوست زنان دارنده بضاعت منبسط و منقبض شدن دارااست و مجدد به مقدار متعددي به موقعيت معمولي رجوع مي‌كند. كشش پوست با ارتقا سن قصد به كاهش داراست. قسمت هاي از وارفته شدن پوست كه در سود زيست محيطي باشد تصحيح مي‌شود اما آن هايي كه مرتبط با ژنتيك و سن شما باشد قابل تصحيح وجود ندارد.
نقش پروتئين در پوستكلاژن و الاستين دو ماده اي مي‌باشند كه در خواص الاستيك و تپل نگه داشتن پوست موثرند يك رژيم غذايي متعادل با پروتئين كافي داشته باشيد پروتئين براي امكان ارتجاعي پوست مهم مي باشد كلاژن يكي فراوانترين پروتئين هاي تن مي باشد درصورتي كه كه پروتئين رژيم غذايي كافي نباشد كلاژن تخريب گرديده و پوست وارفته با چين و چروك پيدا خواهيد كرد. يك رژيم غذايي دارنده پروتئين هايي مانند ( پنير، شير، حبوبات، دانه ها، اجيل، ماهي ) كه تمامي دربردارنده كلاژن و الاستين ميباشند در نگهداري پوست موثرند.محافظت از پوستروزمره لايه برداري از پوستتان را انجام دهيد چون امداد به حذف سلولهاي مرده پوست و گردش خون پوست را ارتقا مي‌دهدخزينه كردن با نمك دريا و مواد معدني اثر گذار مي‌باشدبه كار گيري از كرم با فرمول گياهي و مواد تشكيل دهنده مانند ( اسيد هيالورونيك، آلوئه ورا، عصاره مخمر، پروتئين سويا، و ويتامين هاي A, C, E مي‌تواند به هيدارته و ارتقاء كلاژن و الاستين در پوست ياري دهد ماده شوينده وحشيانه مانند سولفات ها در صابون خانگي ، شامپو و مايعات ظرفشويي را محدود فرماييد.از برنزه كردن پوست خويش با نور و روشنايي آفتاب خودداري كنيداز قرار دادن پوست خويش در آب گرم و كلردار خوداري فرمائيد.پيشين از گرمابه رفتن پوست تن خويش را با يك برس قابل انعطاف به آرامي ماساژ دهيد اين عمل ياري به پوسته پوسته شدن پوست كرده و گردش خون را ارتقاء، مواد مفيد حياتي را به پوست رسانده و كيفيت كلاژن و الاستين پوست را بهبود مي‌بخشداز يك كرم محكم كننده پوست در هر روز براي امداد به داشتن پوست انعطاف پذير و صاف به كار گيري نماييد


برچسب: بهترين كرم پودر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۲۰:۱۰ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :