مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش .

مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش

لكهاي مانده از جوش

طسوما : درصورتي كه پوستي كدر و داراي جوش و همچنين داريد و مي‌خواهيد آن را براي يك پيرايش و آرايش و پيرايش  بهترين كرم پودر ملايم و قشنگ فراهم كنيد خوبتر مي باشد در آغاز ضد آفتاب فاقد چربي خويش را بزنيد، بعد از آن از يك كرم پودر عالي كه قابليت و قابليت و امكان پوشانندگي خير و خوبي داراست به فعاليت گيري كرده و تمام نقاط پوست را با آن بپوشانيد و با حركت آهسته ضربه زدن آن را خوب بر روي پوست بخوابانيد و در انتها عمل آرايش و پيرايش هم پد يا اين كه اين كه به عبارتي ابر پنكيك را برداشته و با تكان گذاشتن و برداشتن بر روي پوست، آن را كمي از براقي به ماتي برسانيد . باز نيز در لحاظ داشته باشيد كه پد را حريم چشمها نماليد، همينطور آن را روي پوست نكشيد تنها بگذاريد و برداريد .
بهترينكرم پودرنكته ي لازم به ذكر: دختران و خانمهايي كه پوست مضاعف بي آبي دارا‌هستند مسلما ابتدا از يك ضد آفتاب اختصاصي، بعد از آن از مرطوب كننده اي مناسب به فعاليت گيري كرده و سپس از مرطوب ساختن پوست و جذب سواي نقص آنان از پنكيك استعمال نمايند .
فيض : درصورتي كه فراهم سازي و زير ساخت پوست براي پيرايش با كرمهاي ضروري صحيح رخ پذيرد، مات بودن پوست توسط پنكيك ميتواند در جوان نشان دادن و شيكتر بودن آرايش و پيرايش و آرايش بيشتراز كرم پودر هاي درخشان كمك دهد .درين مقاله از اينترنت وب سايت اينترنت لاگ هومهر مطلبي در رابطه ي گزينش درست در في مابين پنكك يا اين كه اين كه كرم پودر ارائه شده است ، همينطور براي مشاهده مطلب ها طولاني خيس ميتوان در نوع پيرايش فيس از وب سايت اينترنت لاگ هومهر بازديد فرماييد .


كرم پودر و پنكك اثاثيه و اثاث آرايشي مي باشند كه همت يكساني دارا‌هستند؛ هر دو براي تحت سازي و يكدست كردن پوست بكار مي‌روند .ولي با اعتنا به پوست شما مي باشد كه مشخص مي نمايد كدام يك از اين دو جنس براي شما كاربردي خيس و بهترميباشد و به اصطلاح خوب تر روي پوست شما مي نشيند .
در اين متن ي علمي قصد داريم تفاوت كرم پودر و پنكك با يكديگر توضيح دهيم . پس به دنبال يار ما باشيد .
به كار گيري از پنكك و كرم پودر ارتباط متعددي با نوع پوست هر فرد دارد . براي نمونه اشخاصي كه پوست چرب دارا مي‌باشند خوب تر مي باشد از پنكك و مواد آرايشي برپايه آب به كارگيري كنند و افراد با پوست كم آب از موادي كه بر اساس روغن مي‌باشند به كارگيري نمايد .


برچسب: بهترين كرم پودر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۰۳:۲۸ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :