مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش .

مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش

حتمالاً كرم پودر خويش را با رنگ و فرآورده مطلوب يافته ايد


در شرايطي كه شما در حالا تلاوت اين برگه ميباشيد احتمالاً كرم پودر خويش را با رنگ و فرآورده مطلوب يافته ايد (چنانچه اينطور وجود ندارد مي‌توانيد از برگه گزينش رنگ كرم پودر براي تعيين كرم پودر خويش به كار گيري فرماييد). و مي‌خواهيد آن را براي داشتن شايسته ترين آرايش و پيرايش ممكن به طور خويش به صورت قابل قبولي بزنيد. اينكه چقدر نياز به اعمال كرم پودر روي پوست داريد تماماً بستگي به وضعيت و جور پوست شما دارااست.مانند اين زمينه كه پوست صورتتان اكنون جوش، جراحت، رنگ نامتناسب، لك و پيس، سوختگي و... داراست يا اين كه نه. و اينكه آيا اين آرايش و پيرايش براي يك وضعيت عادي و غيرقانوني ميباشد يا اين كه يك ضيافت.

بهترين كرم پودر
اكنون كه چهره خويش و حالت را بررسي نموده ايد بايستي بدانيد كه لزوماً نياز وجود ندارد تمام سطح رخ خويش را با كرم پودر بپوشانيد. چون داشتن يك پيرايش طبيعي و قشنگ بسيار بهتر از داشتن يك فيس عروسكي و تصنعي و مصنوعي ميباشد. البته وقتي كه ميخواهيد به يك ضيافت قانوني برويد يا اين كه دوست داريد به هر دليلي به تمام صورتتان كرم پودر بزنيد انجام اين فعاليت به صورت درست قادر است تأثير به سزايي در طبيعي جلوه كردن پيرايش بگذارد.




براي اين فعاليت نياز به كرم پودر، صابون خانگي يا اين كه محلول شستشوي فيس، كرم قابل انعطاف كننده (در رخ نياز)، كرم كانسيلر (در رخ نياز)، اسفنج مثلثي يا اين كه تخم مرغي صورت يا اين كه قلمو پيرايش، پنكيك (در رخ رغبت) داريد.


قبلي از آغاز فعاليت، چه دوست داريد ترازو پاره اي از صورتتان و چه تمام چهره خويش را بپوشانيد، بهتر ميباشد با يك محلول مطلوب يا اين كه صابون خانگي اختصاصي چهره، به شستشوي بدون نقص رخ بپردازيد و آن گاه با يك حوله قابل انعطاف يا اين كه دستمال كاغذي به آرامي رخ را كم آب نماييد ( اصلا حوله را به طور سفت نكشيد چون سبب حاد شدن پوست و توليد چين و چروك ميشود.)


مقداري طاقت نمائيد تا رطوبت از پوست برود. اكنون مقدار بسيار پاره اي كرم قابل انعطاف كننده به پوست بزنيد و آن را تماماً در سطح پوست پخش فرمائيد تا اثري از آن چشم نشود. (اما كرم پودر هاي دربردارنده پپتيد نيازي به كرم قابل انعطاف كننده ندارند) در شرايطي‌كه پوست چربي داريد ميتوانيد كرم قابل انعطاف كننده به كارگيري نكنيد. يه خرده شكيبايي فرماييد تا اين كرم روي رخ فرم طبيعي به خويش بگيرد.


در ذيل ديده ها ، نقاط قرمز رنگ گرديده، كنار بيني، روي جوش و نصيب تغيير و تحول رنگ داده گرديده پوست ميتوانيد از مقدار مقداري كرم كانسيلر (كرم نهفته كننده ) با رنگ مطلوب پوستتان استعمال كنيد. به طور نقطه هاي كوچك كرم كانسيلر را روي محل گذارده و براي پخش شدن آن با راز انگشت يا اين كه رمز قلمو به ملايمت ضربه بزنيد اما هيچگاه آن را به طور كاملً با دست دور آن مكان پخش نكرده و نيز نگذاريد بيرون از مكان متبوع برود چون ممكن ميباشد زياده روي در استعمال آن در پيرايش سبب شود كه به طور لكه هاي رنگي نمايان گردند.


در‌صورتي‌كه مي‌خواهيد روي جوش را با كرم كانسيلر بپوشانيد بهتر ميباشد از كرم كانسيلر قلمي يا اين كه مدادي به كارگيري فرمائيد تا به راحتي بتوانيد تمام كناره كنار هاي جوش را بپوشانيد.


درحال حاضر كرم پودر متبوع خويش را به طور نقطه اي روي مكان متبوع يا اين كه روي يكسري نقطه اصلي ( براي زدن كرم پودر به كل فيس) مانند پيشاني زنخدان و سيرتكامل ها بزنيد. آن‌گاه با اسفنج مثلثي يا اين كه اشكي صورت يا اين كه قلموي آرايشي منزه (بدون شكً اسفنج و قلمو را گذشته از پيرايش شسته و كم آب نمائيد) آن را روي چهره خويش پخش كرده و بماليد. (ميتوانيد از انگشتانتان براي اينكار به كار گيري فرماييد اما فعاليت مشقت بار خيس ميباشد چون بايستي مراقب باشيد كه كرم پودر روي فيس موقعيت ماسيده به خويش نگيرد و براي اين فعاليت كرم را به ملايمت با رمز انگشتان با تكان دايره اي صورت كوچك به طور بماليد.)
زماني كه كرم پودر را به طور كاملً روي بخش هاي متبوع پخش كرديد جلوي آينه فيس خويش را نگاه نماييد و ببنيد كه كرم به خير و خوبي روي رخ پخش گرديده يا اين كه هنوز نياز به كرم زدن داراست و كارايي نمائيد آن را تا حد ممكن يكنواخت پخش نمائيد.
ولي مي قدرت كرم پودر را براي ضيافت ها و مراسم هاي عروسي تا گردن نيز زد. كرم پودر را مانند قبلي با اسفنج مثلثي يا اين كه تخم مرغي تا ميانه گردن نيز بزنيد و مانند قبلي آن را يكنواخت فرمائيد.


برچسب: بهترين كرم پودر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ دى ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۲۸:۳۷ توسط:علي پور موضوع:

اثاثيه آرايشي، عطرها و كرم‌هاي پوستي


معمولا خانم‌ها در به دور پرتاب كردن اثاثيه آرايشي حسابي تنبل ميباشند و حتي گاهي خساست به خرج مي‌دهند، البته مي بايست بدانيد كه اسباب و اثاث آرايشي هم مثل مواد غذايي مورخ انقضا دارا‌هستند و مصرف آن ها بعداز تاريخ معين گرديده عوارضي توليد ميكند كه گاه خطرناك‌خيس از مواد غذايي ميباشد. همان طور كه سطل ماست مورخ مصرف پيشين را بلافاصله به دور مي‌اندازيد، لازم ميباشد هرچند ماه يك توشه سراغ اسباب و اثاث آرايشي‌تان هم برويد و كهنه‌ها را به دور بيندازيد؛ يادتان باشد زيبايي مورخ ندارد البته محصولاتي كه به تندرست و زيبايي شما امداد ميكنند مورخ مصرف دارا هستند.

بهترين كرم پودر
تاريخ مصرف را فراموش نكنيد
اثاثيه آرايشي، عطرها و كرم‌هاي پوستي كه مورخ مصرف‌شان سپري گرديده باشد و همچنان به كار گيري شوند، احتمال بروز التهاب و عفونت را در شما ارتقا مي دهند. پژوهشگران علت بروز اين خلل را وجود هوا و باكتري درين توليدها ميدانند. اسباب و اثاث آرايشي كه استعمال چندمنظوره دارا‌هستند مثل فرچه‌هايي كه رژلب يا اين كه سايه را روي پوست پخش مينمايند، ميتوانند اثرات اين پديده را تشديد نمايند زيرا ميكروب‌ها را دربين پوست لب و ديده‌ها منتقل و ساخت حساسيت و آلرژي را تشديد مينمايند. جذاب ميباشد بدانيد ۶۰ درصد بانواني كه در گير حساسيت و آلرژي گرديده بودند اسباب و اثاث آرايشي خويش را به عزيزان‌شان قرض داده بودند.
كرم‌پودر مورخ پيشين ، استدلال جوش و آكنه
چنانچه در كرم‌پودرتان را هنوز گشوده نكرده‌ايد، ميتوانيد تا 2 سال آن را نگه داريد البته بعداز گشودن، مي بايست نهايتا ميان 6 تا 12 ماه از آن به كارگيري نماييد، چراكه بعداز اين مورخ ديگر قابل به كار گيري نخواهد بود.
همينطور يادتان باشد كرم‌پودرهاي خويش را به دور از فضاهاي مرطوب(مثل گرمابه)، گرم و لبريز نور و روشنايي محافظت فرماييد زيرا اين گوشه و كنار‌ها پرورش باكتري‌‌ها را اضافه مينمايند و سبب ساز ميشوند كرم‌پودر و كلاً تمام اثاثيه آرايشي شما سريع‌خيس فاسد شوند.


از كجا بفهميد فاسد گرديده ‌ميباشد؟
 از علامت‌هاي انقضا تغيير تحول رايحه يا اين كه رنگ كرم‌پودر ميباشد، در‌اين‌صورت‌ ممكن ميباشد مصرف كرم‌پودر سبب ساز توليد آلرژي و آكنه و جوش شود. يادتان نرود زماني رنگ كرم شما مقداري تغيير‌و تحول نمايد نشان مي دهد كه فاسد گرديده‌ و ديگر قابل استعمال وجود ندارد.
چنانچه نميخواهيد ديده‌هاي‌تان قرمز رنگ شوند
در صورتي چشماني حساس داريد يا اين كه به تندرست ديده‌هاي‌تان اهميت فراواني مي‌دهيد و نمي خواهيد قرمز رنگ شوند يا اين كه به خارش بيفتند هر 3 ماه يكبار سايه ديده‌تان را عوض فرماييد هرچند سايه‌ها نسبتاً فرمولي مشابه باقي پودر‌ها مثل پنكيك و رژگونه دارا هستند البته از آن‌جا كه با حساس‌ترين نصيب تن سروكار دارا هستند به اين ترتيب انتقال باكتري‌ها به آن ها و بعد از آن سرايت‌شان به ديده مي تواند بسيار خطرناك باشد.
از كجا بفهميد فاسد گرديده‌ ميباشد؟
در امر سايه‌هاي ديده‌ غير پودري و كرمي مي بايست توجه بيشتري داشته باشيد زيرا باكتري‌ها بسيار سريع‌خيس در آن ها پرورش مي‌نمايند، در‌صورتي‌كه با انگشت سايه مي‌زنيد قبلش تماما دست‌هاي‌تان را بشوييد. علاوه بر اين هر تغيير تحول رنگ يا اين كه عطر ميتواند نماد حاد‌شدن سايه باشد.


برچسب: بهترين كرم پودر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ دى ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۲۰:۵۴ توسط:علي پور موضوع:

متداول ترين صورت كرم پودررايج‌ترين و دوست داستني‌ترين صورت كرم پودر


در صورتي براي كشف كردن رنگ و دسته فوندانسيون تان به نقص‌ بر خورديد و سردرگم مي باشيد كه، حلا چه عمل كنم چه رنگي گزينش كنم يا اين كه به هيچ عنوانً چه نوعي براي اينجانب بهتراست و از اين سوال‌ها… پس بدون شكً اين مقاله را به گزارش بيتوته بخوانيد، شايد به دردتان بخورد و گره از كارتان گشوده نمايد.   پيشين  از اينكه بريد سراغ فوندانسيون مي بايست نخستين از خودتون آغاز نمائيد، گونه پوست شما چطوريه؟مدل پوست رو به جهار مجموعه تقسيم مي‌كنيم:- چرب- كم آب- مختلط- نرمال

بهترين كرم پودر
به‌دنبال مقاله مي بينيد كه پاسخ اين سوال براي هر پوستي متعدد ميباشد.فون مايع، متداول ترين صورت كرم پودررايج‌ترين و دوست داستني‌ترين صورت كرم پودر ميباشد چون به كار گيري از آن راحت ميباشد و پوشش طبيعي به پوست مي دهد. اين كرم‌ها معمولا براي پوست‌هاي نرمال و كم آب مطلوب مي باشند و كساني كه پوست چرب دارا هستند مي بايست از مدل Oil Free آن استعمال نمايند. يه خرده از كرم پودر مايع را به طور نقطه‌اي روي چهره بگذاريد و با پد يا اين كه انگشت به همگي جاي رخ پخش فرماييد.
كرم پودراين كرم‌ها بسيار مرطوب و بي نياز مي باشند به خصوص مطلوب پوست‌هاي كم آب مي باشند و زيرا بافت نسبتاً سنگين دارا هستند بايستي شما مطمئن گرديد كه خوب جذب پوست شده‌است. براي اين عمل از يك اسفنج مرطوب ياري بگيريد.
پنكيكاين كرم اقتدار پوشش بيشتري داراست معمولا به صورت پودر فشرده گرديده و به ۲ فيس چرب (سوپرا) و كم آب (آكوا) وجود دارد و به كار گيري از آن به ياري اسفنج ميباشد كه معمولا روي آن در لحاظ گرفته شده‌است.
پن استيكاين كرم پودر بافت سنگين داراست و براي پوشش معايب پوستي و سرخي جراحت بسيار مطلوب ميباشد. پاره اي از آن را روي محل مي گذاريم و با يك اسفنج محو فرماييد.
كرم پودر مطلوب پوست كم آبپس از گرمابه پوست صورتشان حس كشيدگي و خارش مي نمايد. رنگ رخ‌شان به خيال منعكس شدن ندادن فروغ مات و مايل به خاكستري ميباشد و كمتر اثري از آكنه در پوستشان چشم مي گردد. در صورتي جزو اين مدل اشخاص مي‌باشيد؛ يعني فرآورده پوست شما كم آب ميباشد پس مي بايست كرم پودرهايي مطلوب با پوستتان را بخريد.
حق تقدم در تعيين شما بايستي كرم پودري باشد كه كمبود پوستتان را جبران نمايد و شرايط شادابي به پوست شما داده و فروغ را به اندازه كافي در فيس‌تان منعكس شدن دهد. اصلا از كرم پودرهايي مثل پنكيك‌هاي كم آب به كارگيري نكنيد.
كرم پودرهاي مايع با بيس روغني شايسته ترين تعيين براي شما ميباشند و تمام كرم پودرهايي كه موقعيت درخشان دارا‌هستند فيس شمارا سرزنده‌خيس و قشنگ‌خيس نشان ميدهند. البته در صورتي مشكلي در پوستتان مثل لك، اسكار و... داريد و پوشش اين كرم‌ها را مطلوب نمي بينيد در آغاز پوستتان را مرطوب فرماييد و يك لايه پن استيك يا اين كه فون چرب (سوپرا) روي پوستتان بزنيد و پس از كرم پودر مايع به كارگيري نمائيد.
كانسيلركانسيلر همانند كرم پودر در گونه‌هاي جامد و كرمي وجود دارد. ولي به جهت اينكه كرم پودري كه به پوست مي زنيم سنگين بوده و براي پوست حريم ديده مطلوب وجود ندارد بهتر ميباشد از كانسيلر به كارگيري نماييد.
كانسيلر پف، تيرگي و چروك‌هاي ريز به دور ديده را از دربين ميبرد. متاسفانه برخي از خانم‌ها گهگاه از كانسيلري كه ۱۰ رتبه پر‌نور‌خيس از رنگ پوستشان ميباشد بدور چشمشان ميزنند. در شرايطي كه اين فعاليت چشمانشان را ريز‌خيس نشان مي دهد و شرايط تصنعي به صورت مي دهد. رنگ كانسيلر صرفا مي بايست يك جايگاه پر‌نور‌خيس از رنگ كرم پودرتان باشد. كانسيلر‌ها را مي توانيد روي خط خنده، خط اخم و همين طور لك‌هاي پوستي هم به كار گيري فرمائيد.


برچسب: بهترين كرم پودر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ دى ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۴:۳۷ توسط:علي پور موضوع:

انتخاب كرم پودر مناسب


چرا بايستي در گزينش اثاثيه پيرايش توجه نمود؟اسباب و اثاث پيرايش براي دوران طولاني روي رخ اشخاص باقي مي ماند. كرم ها به راحتي از روش منافذ پوست جذب ميشوند و وارد تن ميگردند. رژلبي كه روي لب‌ها زده مي‌گردد ميتواند مواد سمي مثل سرب را وارد تن نمايد.

بهترين كرم پودر

ريمل و خط ديده هم كه در منطقه حساس ديده گزينه استعمال قرار ميگيرند. بدين ترتيب مي بايست در تعيين آن ها و جور استفاده آنان بسيار اعتنا كرد تا هم تندرست پوست و هم تندرست كل تن به خطر نيفتد.
نكات كلي براي خريد و استعمال از  اسباب آرايشياسباب پيرايش را بدون شك از دكان‌هاي داراي اعتبار و داروخانه‌ها تهيه و تنظيم نمائيد. متأسفانه در ايجاد اسباب و اثاث پيرايش بررسي خير و خوبي نيست و تركيبات سمي و مضر در بعضا از اثاثيه پيرايش ميتواند به پوست شما جراحت برساند.هرچه معيار و بازه به كارگيري شما از اسباب آرايشي كمتر باشد، پوست تندرست خيس و برنا‌تري خواهيد داشتاز اسباب آرايشي به كارگيري فرمائيد كه ساخت باطن باشد يا اين كه برچسب فارسي معرفي تركيبات داشته باشد و گزينه تأييد سازمان طعام و دارو باشد.توجه فرماييد كه بسته بندي اثاثيه آرايشي تماما پلمپ باشد و اصل باشد.هر چه ماندگاري اسباب و اثاث پيرايش كمتر باشد براي محافظت سالم پوست شما مطلوب خيس ميباشد.
تعيين ريملبه خاطر داشته باشيد كه اسباب پيرايش را از مغازه‌هاي آرايشي- بهداشتي داراي اعتبار و يا اين كه از داروخانه ها خريداري فرمائيد. مطلقا به مورخ ساخت ريمل توجه فرماييد. هرچه ريمل جديد‌خيس باشد بهتر ميباشد. از ريمل‌هاي تستر در دكان‌ها ابدا به كار گيري نكنيد. زيرا اشخاصي ديگر هم پيشين از شما استعمال كرده‌اند و ممكن ميباشد سالم ديده شما به خطر بيفتد. به صورت كلي هر چه تركيبات ريمل و ديگر مواد آرايش و پيرايش طبيعي خيس باشد بهتر ميباشد. ريمل‌هايي كه دارنده مبنا پتروليوم مي باشند هم براي تن درستي مضرند و هم به مرور دوران سبب نادر پشت شدن مژه‌ها ميشوند.


مدام از ريمل ضد آب به كارگيري نكنيد زيرا با سپري شد زمانه ميتواند به مژه‌هاي شما زخم برساند. اين جور ريمل را براي موردها مختص كنار بگذاريد. اسباب و اثاث آرايشي معمولا مستعد آلودگي‌هاي ميكروبي ميباشند و بدين ترتيب نبايد در طولاني بازه زماني از آن ها استعمال شود. به ويژه ريمل دربين اثاثيه آرايشي آلرژي بيشتري دارااست و لازم ميباشد كه اضافه از دو سه ماه استعمال نشود.
چه‌گونه آرايش و پيرايش ديده خويش را منزه كنيمشستشوي دائمي ديده‌ها براي تزكيه پيرايش ديده مطلوب وجود ندارد و سالم ديده را به خطر مي‌اندازد. مي‌توانيد براي تزكيه آرايش و پيرايش ديده از روغن  نارگيل به كارگيري فرماييد. آن‌گاه با آب ولرم بشوييد. متأسفانه ريكل‌هاي ضد آب را صرفا با شستشو با آب و صابون خانگي مي‌قدرت حذف كرد.
براي پرپشت كردن مژه‌ها و درخشان كردن آن يك شيوه غير شيميايي هم موجود است. هفته‌اي دو تا سه توشه به مژه‌هاي خويش وازلين بزنيد و تغيير تحول فوق العاده آن را مشاهده كنيد.
ريمل زدن بازدارنده پرورش مژه‌ها گرديده و در قبال محيطي مرطوب براي رويش ميكروب‌ها آماده مياورد. پس كارايي نمائيد زياد از ريمل استعمال نكنيد و يا اين كه از ريمل‌هاي استاندارد استعمال فرمائيد.
گزينش كرم ضد آفتابهنگام خريد يك ضد آفتاب مطلوب به مال و رنگ پوستتان و معيار قرارگيري در معرض آفتاب اعتنا داشته باشيد. اشخاصي كه پوست تيره دارا‌هستند و يا اين كه زياد در معرض فروغ و روشنايي آفتاب قرار نمي گيرند مي توانند از ضد آفتاب SFP15 به كارگيري كنند. در‌صورتي‌كه پوست روشني داريد يا اين كه در زمان روز دربين نيم تا يك ساعت در معرض روشنايي شديد آفتاب قرار داريد از ضد آفتاب هاي SFP30  استعمال فرماييد. كساني كه پوست خيلي پر‌نور يا اين كه حساسي دارا‌هستند، قادر است با تجويز دكتر از ضد آفتاب‌هاي SFP50 به كارگيري كنند. ضد آفتاب‌هاي فراتر از SFP50 تفاوتي با SFP50 در نگهداري در قبال اشعه خورشيد ندارند.در صورتيكه پوستتان كم آب ميباشد ضد آفتابي تعيين نمائيد كه دربردارنده مرطوب كننده باشد.براي خردسال ها مي بايست از ضد آفتاب‌هاي منحصربه‌فرد خردسال ها مصرف شود.در اشخاص در گير به بيماري هاي پوستي و حساسيت، تعيين ضد آفتاب بايستي قطعا با مشاوره دكتر انجام بگيرد.هنگام گزينش ضد آفتاب اعتنا فرماييد كه در قبال هر دو اشعه UVA و UVB مراقبت ساخت نمايد.تعيين كرم پودر مطلوبكلاً كرم پودر به طور يك لايه فرنگي و غير طبيعي روي پوست مي‌نشيند و در حالتي‌كه شخصي زياد پيرايش نمايد و اين آرايش و پيرايش در طولاني زمان روي رخ وي باقي بماند، پوست صورتش مبتلا پيري زودرس مي گردد. زيرا آرايش و پيرايش زياد منافذ پوست را مي‌پوشاند و اذن تنفس به آنان نمي‌دهد.
كرم پودر بايستي با اعتنا به كالا پوست شما گزينش شود. كرم پودرهايي كه دربردارنده چربي مي باشند در صورتي بروي پوست چرب آزمون شوند سبب جوش زدن پوست ميشوند. تا حد قابليت از كرم پودرهاي سنگين به كار گيري نكنيد. به ويژه در سنين نوجواني و جواني كه تازگي و شادابي طبيعي فيس خويش را با به كار گيري طولاني بازه زماني از كرم پودر سنگين از دست مي‌دهيد.



برچسب: بهترين كرم پودر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ دى ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۱۸:۰۳ توسط:علي پور موضوع:

راهنماي خريد شايسته ترين كرم پودر


راهنماي خريد شايسته ترين كرم پودر و مالامال فروش ترين كرم پودرها در كشور‌ايران – سال ۹۷تهيه و تنظيم شايسته ترين كرم پودر يك كدام از وسيع ترين حق تقدم ها براي آرايش و پيرايش و گريم بوده و در واقع مي قدرت از كرم پودر تحت عنوان بيس و شالوده آرايش و پيرايش اسم پيروزي. در دنياي امروز كه دقت به زيبايي و مد گزينه دقت اكثري از بانوان ميباشد تعيين اثاثيه آرايش و پيرايش متناسب با پوست ميان ميليون ها مارك گوناگون كاري طاقت فرسا به حيث مي­ برسد. خصوصا در امر كرم پودر كه در تماس بدون واسطه با پوست ميباشد، يك گزينش اشتباه ممكن ميباشد باعث به توليد زخم هاي جبران ناپذيري در پوست شود.

بهترين كرم پودر
در‌اين راهنما كارايي داريم شما‌را با اشكال كرم پودر آشنا كنيم تا بتوانيد شايسته ترين كرم پودر مطلوب با جور و رنگ پوست خويش  گزينش نمائيد. در صدر بهتر ميباشد بدانيد گونه و كيفيت شايسته ترين كرم پودر به دلايلي همچون سالم پوست، تاثيري كه يك كرم پودر خوب بر روي آرايش و پيرايش شما مي­ گذارد و زيرسازي كه شايسته ترين كرم پودر براي ساخت يك پيرايش يا اين كه گريم بهتر به وجود مي­ آورد، از اهميت بالايي برخوردار‌است.
محتوا  مخفي 1 خصوصيت هاي شايسته ترين كرم پودر2 مالامال فروش ترين كرم پودرها در كشور‌ايران – سال ۹۷2.1 اشكال كرم پودر براي پوست هاي گوناگون2.2 گونه هاي كرم پودر2.3 رنگ كرم پودر3 پرفروش ترين كرم پودرها در كشور ايران – سال ۹۷3.1 ۱. كرم پودر ماي گونه Acneline A013.2 ۲. كرم پودر بورژوآ نوع City Radiance3.3 ۳. كرم پودر ماي گونه Acneline A023.4 ۴. كرم پودر مديسان نوع Caramel3.5 ۵. كرم پودر بورژوآ جور Air Mat3.6 ۶. كرم پودر اين لي جور Invory3.7 ۷. كرم پودر دي ام جي ام محرمانه Rich Cream شماره ۴۴۱3.8 ۸. كرم پودر سينره ضد چروك3.9 ۹. كرم پودر ايوروشه دسته Comfort Cream Dore 3003.10 ۱۰. كرم پودر فلورمار دسته مات شماره ۳۰۲خصوصيت هاي شايسته ترين كرم پودر

پوشانندگي: پوشانندگي كرم پودر يك كدام از فاكتور هاي مهم گزينش آن ميباشد و شايد بتوان اذعان كرد او‌لين سوالي كه يك فرد در زمينه ي يك كرم پودر به ذهنش خطور مي‌نمايد پوشانندگي آن ميباشد؟ استعمال از شايسته ترين كرم پودر با پوشانندگي بالا به شما اين قابليت را مي­ دهد تا نواقص فيس مثل جاي جوش و يا اين كه آسيب را به راحتي كاور نمائيد.
ضد آلرژي: به جهت تماس بي واسطه كرم پودر با پوست فيس، در فيس تعيين يك كرم پودر نا مرغوب ممكن ميباشد آلرژي هايي بر روي پوست شما ساخت شود. پس بهتر ميباشد پيش از گزينش بدين پارامتر نيز دقت­ ويژه داشته باشد.
بافت سبك: بافت قابل انعطاف و سبك نيز فاكتوري مهم در گزينش شايسته ترين كرم پودر به شمار مي­ رود. چرا‌كه يك كرم پودر با بافتي سبك جلوه اي بهتر بر روي رخ داشته و حالتي طبيعي به طور مي دهد به خصوص در حالتي‌كه از كرم پودر براي گريم به كار گيري مي­ فرماييد در‌پي كرم پودري با بافت سبك باشيد.
نگهداري كننده در قبال UV: در بعضي از شايسته ترين كرم پودر ها خاصيتي مانند كرم هاي ضد آفتاب نيز قرار داده شده‌است. با به كار گيري از اين مدل از كرم پودرها ديگر نيازي به به كار گيري از ضد آفتاب نداريد.
نكته قابل توجه ديگر در گزينش شايسته ترين كرم پودر دقت به پوست ميباشد. پيش از تعيين كرم پودر بهتر ميباشد دسته پوست خويش را شناسايي نمائيد و متناسب با آن شايسته ترين كرم پودر را تعيين نماييد تا در طول استعمال از آن مبتلا خطاها پوستي نشويد.


برچسب: بهترين كرم پودر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۵۵:۱۸ توسط:علي پور موضوع:

چه غذاهايي مصرف كنيم تا پوستي براق داشته باشيم؟


چه غذاهايي مصرف كنيم تا پوستي براق داشته باشيم؟شايسته ترين غذاهايي كه مي‌توانند به شما در تندرست پوست و پيرايش فارغ از كرم پودر امداد نمايند غذاهايي ميباشند كه دارنده اسيدهاي چرب مانند امگا ۳ و ۶ مي باشند. اين گونه از غذاهاي مي توانند به تن آبرساني نمايند و منجر تقويت آن شوند. پيرو به معرفي مواد غذايي كه سبب تقويت و زيبايي پوست مي شوند اشاره مي كنيم:
ماهيماهي ها به خصوص ماهي سالمون مرجع بي نياز از اسيدهاي چرب ميباشد كه مي تواند به خير و خوبي جوابگوي نياز تن شما به اسيدهاي چرب باشد.


بهترين كرم پودر
ويتامين A و Eغذاهايي كه سرشار از ويتامين آ و اي ميباشند مبداء بي نياز از آنتي اكسيدان ها مي باشند كه مي توانند در سالم و زيبايي پوست شما تاثير شگرفي داشته باشند. اين ويتامين ها در اكثر توليد ها و كرم هاي محافظت ازپوست وجود دارا هستند.
ويتامين C ويتامين C يكي‌از ديگر از اشكال آنتي اكسيدان ها ميباشد كه در مواد غذايي مانند كلم بروكليT پرتقال و توت خارجي موجود است. ويتامين C مي تواند سبب برنا سازي و رفع چين و چروك و لكه هاي پوستي شود و به شما در داشتن پوستي قشنگ ياري دهد.
كرم پودر مايع فرانسيساين كرم پودر، گياهي با پوشش و جذب بسيار بالا براي اشكال پوست مطلوب است.مطلوب براي پر رنگ سازي و كانتورينگ.دربردارنده مواد معدني،ماندگاري خوب،پوشش فوق العادهاز خصوصيت هاي اين كرم پودر هستخواص SPF20 اين كرم پودر اين ميباشد كه درصورتي كه پوست خويش را سواي قرمزي خورشيد در ۲۰ دقيقه قرمز‌رنگ نمايد،اين مال با SPF 20 اين دوران را با ۲۰ توشه ارتقا مي‌دهد به‌اين مضمون‌ كه مي‌توانيد در برهه زماني ۳۰۰ دقيقه در فروغ خورشيد باقي بمانيد.اين كرم پودر دارنده +++PA مي‌باشد.بدين مفهوم  كه كرم هاي ضد آفتاب ميتوانند از دو تا چهار برابر ضخامت رنگدانه مداوم (PPD) نگهداري UVA را ارائه دهند.


برچسب: بهترين كرم پودر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ دى ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۵۳:۱۷ توسط:علي پور موضوع:

چه كرم پودري بخرم؟


درين مقاله به نكته‌هايي اشاره ميكنيم كه بهتر ميباشد هنگام خريد كرم‌ پودر به آن‌ها اعتنا داشته باشيد.
چه كرم پودري بخرم؟كرم‌ پودر از پاراگراف محصول ها آرايشي ميباشد كه تاثير قابل‌ توجهي در زيبايي رخ داراست و در صورتيكه رنگ و بافت آن به صدق گزينش شود، مي تواند اختلالهاي چهره را بپوشاند و فيس را زيباتر نمايد البته گزينش اشتباه مي تواند شرايط ماسيدگي روي فيس توليد و رخ را از وضعيت طبيعي بيرون نمايد. در‌اين مقاله به نكته‌هايي اشاره مي كنيم كه بهتر ميباشد هنگام خريد كرم‌ پودر به آن ها اعتنا داشته باشيد.

بهترين كرم پودر
 
چه رنگ كرم‌ پودري مطلوب پوست شماست؟هنگام گزينش كرم‌ پودر 3 رنگ را آزمون فرمائيد؛ رنگ همرنگ با پوستتان، طيف رنگي پر‌نور‌خيس و طيف رنگي تيره‌خيس. هركدام از اين 3 رنگ را روي خط زنخدان آزمون و شكيبايي فرمائيد تا كرم‌ پودر جذب پوست شود. هر رنگي كه محوتر شد، يعني براي پوست شما مطلوب‌خيس ميباشد. در صورتي قابليت و امكان آزمون كرم‌ پودر وجود نداشت، شيشه كرم‌ پودر را جلوي زنخدان‌تان بگيريد تا متوجه گرديد كدام رنگ به پوستتان نزديك‌خيس ميباشد.
 
چه جور كرم پودري بخريم؟كرم پودر مايعكرم‌ پودرهاي مايع پوشانندگي ضعيفي دارا هستند. با اين هم اكنون تعداد مصرف‌كنندگان شان بالاست و مطلوب هر دسته پوستي ميباشند. اين دسته كرم‌ پودر را به آساني با اسفنجي مرطوب مي‌اقتدار روي پوست پخش نماييد. استعمال از مرطوب‌كننده تحت آن نيز مشكلي توليد نمي‌نمايد.
 
كرم پودر فوميمعيار پوشش‌ دهي ماوس‌ها (فوم‌ها) ميانگين ميباشد. اين گونه كرم‌ پودر، در واقع، تركيبي از پودر و كرم مرطوب‌ كننده و مطلوب پوست‌هاي مختلط و چرب ميباشد. هنگام مصرف موشواره‌ها مي بايست يه خرده آن‌ها‌را در دستتان گرم فرمائيد تا بهتر روي پوست بخوابد.
 
كرم پودر خامه‌ايگونه هاي خامه‌اي و غليظ پوشانندگي جامعي دارا‌هستند. به راحتي روي پوست پخش ميشوند و به‌برهان غلظت بالا و پوشانندگي عالي و ماندگاري خير كه روي پوست دارا هستند، پرطرفدارند. معمولا آرايشگران از اين مدل كرم‌ پودر براي پوشاندن لك و نواقص فيس استعمال ميكنند.


برچسب: بهترين كرم پودر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۴۱:۳۹ توسط:علي پور موضوع:

دلايل كرم پودر دايم در مقابل مزاياي آن


 دلايل كرم پودر دايم در مقابل مزاياي آن!كرم پودر دايم يا اين كه BB Glow روشي‌ ميباشد كه ميتوانيد با انجام آن در مركز ها مجاز؛ پوستي صاف، پر‌نور و فارغ از لك داشته باشيد. البته بهتر ميباشد قبلي از مبادرت، عارضه ها كرم پودر دايم را نيز در حيث بگيريد.
بهترين كرم پودر

ستاره | خدمت آرايش و پيرايش و زيبايي - بي ترديد تمامي‌ي ما دوست داريم مدام پوستي صاف، واضح و سواي هيچ لكي داشته باشيم! شايد اين مورد تا تعدادي سال گذشته يك روياي دست نيافتني بود، ولي امروزه به لطف پيشرفت دانش و تكنولوژي تحقق يافته ميباشد. البته چه گونه؟ مزايا و معايب آن چه چيزي است؟ با ما همدم باشيد تا كليه چيز را در خصوص  عارضه ها كرم پودر دايم در قبال مزاياي آن بسنجيم.
 
كرم پودر دايم چه مي‌باشد؟اسم اصلي اين تكنيك BB Glow ميباشد كه در كشور ايران با اسم‌هاي كرم پودر دايم يا اين كه مزو‌وايت شناخته ميشود. اين تكنيك با استعمال از طريق ميكرو‌نيدلينگ هم پا با سوزن‌هاي نانو، پيگمنت‌هاي طبيعي را به تحت پوست تزريق مي كند. اين تزريق فارغ از هيچ‌سيرتكامل خونريزي ميباشد، به دليل آن كه صرفا لايه‌هاي سطحي پوست را در برمي‌گيرد.با اين نحوه شما از زدن كرم پودر به مقطع ۶ تا ۸ ماه بي‌نياز ميشويد! در شرايطي كه عصر‌ي معالجه را كاملا انجام دهيد، پوست شما ميان ۲ تا ۳ رتبه پر‌نور‌خيس خواهد شد.
طبق بازبيني‌هاي صورت گرفته، بيان ميگردد كه‌اين طرز همانند كرم پودر عادي وجود ندارد و منافذ پوست را نمي‌بندد و به پوست اذن‌ي تنفس خواهد بخشيد. همينطور زيرا كرم پودر دايم فاقد الكل ميباشد، براي پوست‌هاي مستعد حساسيت و حساس نيز قابل به كارگيري ميباشد.
 
عارضه ها كرم پودر دايم را بدون شوخي بگيريد!در صورتي‌كه تزريق كرم پودر دايم در مركز ها غير مجاز و غير بهداشتي و بوسيله اشخاص غير كارشناس باشد، دلايل متعددي را به‌دنبال خواهد داشت.
دستگاه ميكرو‌پيگمنتيشن مي بايست دارنده كارتريج و مواد يكبار مصرف براي هر فرد باشد تا انتقال بيماري‌هاي پوستي را به دست كم برساند.همينطور اعمال فشار بر پوست مي بايست در كمترين حد ممكن و سواي خون‌ريزي صورت پذيرد؛ در غير اين رخ دلايل شايعي همچون جراحت، خون ريزي، التهاب پوستي، تغيير تحول رنگ، ساخت گوشت طولاني تر، برخورد تن به جسم فرنگي و ... ممكن ميباشد چهره دهد.به كارگيري از دستگاه‌هاي آلوده و كثيف و غير مجاز، احتمال انتقال بيماري‌هاي بسيار متعددي همچون ايدز، سل، هپاتيت، بيماري‌هاي عفوني و ميكروبي و ... را تا حد متعددي ارتقا مي دهد. خون و ترشحات پوستي، بستر انتقال اين بيماري‌هاست كه متاسفانه اكثر بيماري‌هاي روايت شده، عصر‌ي خاموش طولاني حتي به مقطع يك‌سري سال دارا‌هستند.يكي از ديگر از دلايل دورازشوخي كه ممكن ميباشد به وسيله پيگمنتر مبتدي و تازه كار و غير فن‌اي فيس دهد، تغيير تحول رنگ ميباشد. اين نقص‌ معمولا ۲ هفته بعداز تزريق حادثه مي‌ افتد و در شرايطي‌كه سريعا به فرد فن‌اي مراجعه نكنيد، قابليت ردوبدل مجدد‌ي رنگ، نقص‌ بدون شوخي‌تري براي شما خواهد شد! براي دوري از اين زمينه، پيگمنتر مي بايست از رنگ‌هاي خنثي كننده و تكميل كننده نيز به كار گيري نمايد و از تزريق يك رنگ (حتي تنها يك رنگ پر‌نور) جلوگيري نمايد. يك پيگمنتر با‌تجربه و فن‌اي با پيش‌بيني اين مسئله مي تواند از اين عارضه دوري نمايد.


برچسب: بهترين كرم پودر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۵۷:۳۷ توسط:علي پور موضوع:

دلايل كرم پودر دايم در مقابل مزاياي آن


 دلايل كرم پودر دايم در مقابل مزاياي آن!كرم پودر دايم يا اين كه BB Glow روشي‌ ميباشد كه ميتوانيد با انجام آن در مركز ها مجاز؛ پوستي صاف، پر‌نور و فارغ از لك داشته باشيد. البته بهتر ميباشد قبلي از مبادرت، عارضه ها كرم پودر دايم را نيز در حيث بگيريد.
بهترين كرم پودر

ستاره | خدمت آرايش و پيرايش و زيبايي - بي ترديد تمامي‌ي ما دوست داريم مدام پوستي صاف، واضح و سواي هيچ لكي داشته باشيم! شايد اين مورد تا تعدادي سال گذشته يك روياي دست نيافتني بود، ولي امروزه به لطف پيشرفت دانش و تكنولوژي تحقق يافته ميباشد. البته چه گونه؟ مزايا و معايب آن چه چيزي است؟ با ما همدم باشيد تا كليه چيز را در خصوص  عارضه ها كرم پودر دايم در قبال مزاياي آن بسنجيم.
 
كرم پودر دايم چه مي‌باشد؟اسم اصلي اين تكنيك BB Glow ميباشد كه در كشور ايران با اسم‌هاي كرم پودر دايم يا اين كه مزو‌وايت شناخته ميشود. اين تكنيك با استعمال از طريق ميكرو‌نيدلينگ هم پا با سوزن‌هاي نانو، پيگمنت‌هاي طبيعي را به تحت پوست تزريق مي كند. اين تزريق فارغ از هيچ‌سيرتكامل خونريزي ميباشد، به دليل آن كه صرفا لايه‌هاي سطحي پوست را در برمي‌گيرد.با اين نحوه شما از زدن كرم پودر به مقطع ۶ تا ۸ ماه بي‌نياز ميشويد! در شرايطي كه عصر‌ي معالجه را كاملا انجام دهيد، پوست شما ميان ۲ تا ۳ رتبه پر‌نور‌خيس خواهد شد.
طبق بازبيني‌هاي صورت گرفته، بيان ميگردد كه‌اين طرز همانند كرم پودر عادي وجود ندارد و منافذ پوست را نمي‌بندد و به پوست اذن‌ي تنفس خواهد بخشيد. همينطور زيرا كرم پودر دايم فاقد الكل ميباشد، براي پوست‌هاي مستعد حساسيت و حساس نيز قابل به كارگيري ميباشد.
 
عارضه ها كرم پودر دايم را بدون شوخي بگيريد!در صورتي‌كه تزريق كرم پودر دايم در مركز ها غير مجاز و غير بهداشتي و بوسيله اشخاص غير كارشناس باشد، دلايل متعددي را به‌دنبال خواهد داشت.
دستگاه ميكرو‌پيگمنتيشن مي بايست دارنده كارتريج و مواد يكبار مصرف براي هر فرد باشد تا انتقال بيماري‌هاي پوستي را به دست كم برساند.همينطور اعمال فشار بر پوست مي بايست در كمترين حد ممكن و سواي خون‌ريزي صورت پذيرد؛ در غير اين رخ دلايل شايعي همچون جراحت، خون ريزي، التهاب پوستي، تغيير تحول رنگ، ساخت گوشت طولاني تر، برخورد تن به جسم فرنگي و ... ممكن ميباشد چهره دهد.به كارگيري از دستگاه‌هاي آلوده و كثيف و غير مجاز، احتمال انتقال بيماري‌هاي بسيار متعددي همچون ايدز، سل، هپاتيت، بيماري‌هاي عفوني و ميكروبي و ... را تا حد متعددي ارتقا مي دهد. خون و ترشحات پوستي، بستر انتقال اين بيماري‌هاست كه متاسفانه اكثر بيماري‌هاي روايت شده، عصر‌ي خاموش طولاني حتي به مقطع يك‌سري سال دارا‌هستند.يكي از ديگر از دلايل دورازشوخي كه ممكن ميباشد به وسيله پيگمنتر مبتدي و تازه كار و غير فن‌اي فيس دهد، تغيير تحول رنگ ميباشد. اين نقص‌ معمولا ۲ هفته بعداز تزريق حادثه مي‌ افتد و در شرايطي‌كه سريعا به فرد فن‌اي مراجعه نكنيد، قابليت ردوبدل مجدد‌ي رنگ، نقص‌ بدون شوخي‌تري براي شما خواهد شد! براي دوري از اين زمينه، پيگمنتر مي بايست از رنگ‌هاي خنثي كننده و تكميل كننده نيز به كار گيري نمايد و از تزريق يك رنگ (حتي تنها يك رنگ پر‌نور) جلوگيري نمايد. يك پيگمنتر با‌تجربه و فن‌اي با پيش‌بيني اين مسئله مي تواند از اين عارضه دوري نمايد.


برچسب: بهترين كرم پودر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۵۷:۲۸ توسط:علي پور موضوع:

بازبيني كرم پودر لورال يا اين كه لوريل


بازبيني كرم پودر لورال يا اين كه لوريل :يافتن يك كرم پودر مقرون به صرفه ، خوشگل ، با پوشش ميانگين عمل رنج ميباشد، جديدترين كرمپودر لوريل رو آزمون كردين ؟! اينجانب آزمون كردم و نقدش رو براتون نوشتم ميشه اعلام كرد راضي كننده مي باشد البته خب بيايد ببينيم اين كرم پودر در فعاليت چطوري مي باشد. پس با اينجانب ياروهمدم باشيد حقيقت در پايان برخي از نظرها مصرف كننده هيا اين فرآورده رو هم قرار دادم كه ميتونيد مطالعه فرمائيد.

بهترين كرم پودر
توضيحات كمپاني آفرينندهپيشين از باز‌نگري مال ببينم كمپاني توليد كننده براي اون چه خصوصيت هايي در حيث گرفته، كرم پودر اينفائيبل لورآل، يك كرم پودر سبك با ماندگاري 24 ساعته و پوشش حداكثري است. اين كرم پودر در مقابل رطوبت هوا مقاوم است و فارغ از كم آب كردن پوست، عيوب و نواقص را پوشش مي‎دهد. بافت اين كرم پودر براي به كارگيري با براش فوق العاده ميباشد. براحتي روي پوست مي‎نشيند و كاور نيكي را ساخت مي‎نمايد. كرم پودر اينفائيبل دارنده دست اندركاران رطوبت رسان ميباشد كه در زمان روز رطوبت پوست را مراقبت مي‎نمايد. وجود رنگدانه هاي بي سابقه نيز ظاهري طبيعي را براي شما توليد مي‎نمايد.
خصوصيت هاي كرم پودر لورالبدن رنگ: ميتويند در بدن هاي متعدد خريداري فرماييد– مطلوب براي پوست‌هاي مختلط تا چرب– ماندگاري 24 ساعته– پوشش‌دهي فوق‌العاده روي پوست– تامين‌كننده رطوبت پوست– خودداري از بي آبي پوست
فيض باز نگري كرم پودر لورال جور Infaillibleميگن قديم خيس حدود براي مثال ۱۰-۱۵ سال پيش توليدها دراگ استور كيفيتشون با‌ كرمپودر هاي مارك هاي تاپ و گرون خيلي فرق داشته ولي طي دو سه سال اخير اينقدر كيفيت توليدات داروخانه اي مثل ميبيلين ، لوريل بالا رفته و با حضور برندهاي فعال و نيكي مثل Wet n wild يا اين كه revolution رقابت انقدر شديد گرديده كه كيفيت توليد ها آرايشي داروخانه اي با مارك هاي گرون خيس در يه مقام گرديده كه خيليم خوبه‌ زيرا منو اگه بشناسيد خير طرفدار توليدات خيلي ارزونم خير خيلي گرون


برچسب: بهترين كرم پودر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ دى ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۲۸:۴۸ توسط:علي پور موضوع: