مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش .

مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش

نوبت ديده‌ها و لب‌هاست


درحال حاضر نوبت ديده‌ها و لب‌هاست
كارايي نمائيد در نوروروشنايي روز و كنار پنجره پيرايش نماييدبراي آنكه پيرايش لايت و نيكي داشته باشيد، كارايي نماييد پيرايش خويش را در نور و روشنايي روز انجام دهيد. ترجيحا آينه را در كنار پنجره قرار دهيد.

بهترين كرم پودر
سايه ديدهيك رنگ ملايم مايل به قهوه‌اي جلوه طبيعي به چشمان شما مي دهد، فارغ از آنكه مشخص و معلوم باشد از سايه به كار گيري كرده‌ايد. از رنگ سايه‌اي كه مقداري از رنگ پوست شما تيره‌خيس ميباشد، به كار گيري نماييد. سايه را پشت پلك تا مژه‌ها بكشيد. مطمئن گرديد كه زاويه كناره‌هاي سايه معين نباشد.
قلم ديدهدر صورتي مي خواهيد جلوه چشمان شما بيش تر شود، از قلم ديده استعمال نماييد. به آرامي خودكار ديده قهوه‌اي يا اين كه خاكستري رنگ خويش را بالاي مژه بكشيد.
رژ لببراي آنكه پيرايش شما طبيعي‌خيس جلوه نمايد، از رژلبي به كار گيري فرماييد كه رنگ آن نزديك رنگ لب شماست و هنگام به كارگيري از آن به جاي آنكه از تيوپ رژ لب به كارگيري نمائيد، انگشت را به آن زده و با انگشت خويش رژلب را به لب‌ها بزنيد. از وسط لب آغاز فرمائيد و آن‌گاه رژ لب را به سمت حريم پخش فرمائيد.
ريملآرايش و پيرايش مژه‌ها بسيار مهم ميباشد حتي درصورتي كه بقيه نصيب‌هاي رخ را پيرايش نكرده‌ايد، اما از ريمل بي ترديد استعمال فرمائيد. مي توانيد از سايه و خط ديده صرف‌لحاظ نماييد ولي ريمل خير. هر مژه را دو توشه ريمل بزنيد (چنانچه مژه‌هاي شما بلوند ميباشد، از ريمل قهوه‌اي به كارگيري نماييد در‌حالتي كه مژه‌هاي تيره‌تري داريد، از قهوه‌اي تيره مايل به مشكي). ميتوانيد با به كارگيري از يك كتف آرايشي منحصر به فرد، مژه‌ها را كتف زده و ريمل را پخش فرماييد. تلاش نماييد صرفا ريشه‌هاي مژه را ريمل برنيد. ريمل زدن تمامي نصيب‌هاي مژه منجر مي گردد ظاهري مشابه تار عنكبوت پيدا نمايد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۹:۵۲ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :