مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش .

مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش

طرز تهيه كرم پودر خانگي


مواد موردنياز:جوش‌شيرين ۱/۸ قاشق مرباخورياسانس اسطوخودوس ۱ قطرهآب به مقدار لازم
نحوه تنظيم:بطري اسپري را تا نصفه از آب مالامال فرمائيد. حدود يك هشتم قاشق مرباخوري پودر جوش‌شيرين را ذره‌ذره به آب طولاني تر نمائيد و خوب تركيب نمائيد جوش‌شيرين را نادر‌نادر به آب بيشتر فرمائيد تا‌هنگاميكه ادغام به طور كامل يكدست شود و حالتي لغزنده و خميري پيدا نمايد.
معيار جوش‌ شيرين بستگي به مقدار آبي رنگ دارااست كه درون بطري مي‌ريزيد، درصورتي كه كه پس از تركيب نمودن، آب حالتي لغزنده پيدا نكرد مقداري ديگر از جوش‌شيرين را مجدد به آن بيش تر فرمائيد.

 بهترين كرم پودر
در فيس رغبت يك قطره از اسانس اسطوخودوس را به تركيب طولاني تر نمائيد. بطري را به آرامي جنبش دهيد تا ذرات به طور كامل با هم تركيب شوند و محلول يك دست شود. همانگونه كه گفتيم در غايت نيز محلول بايستي حالتي لغزنده داشته باشد و اجزاي تركيب مي بايست تماما حل گرديده باشند چون در غير اين چهره در‌صورتي‌كه ذره‌اي حل نشده باطن ادغام مانده باشد ممكن هست منجر آزار شما شود و در زمان روز پوست تن شما‌را تحريك نمايد.
كرم مرطوب‌كننده روغن بادام و عسل
اين راهبرد نزديك به ۲۰۰۰ سال پيش براي اولي توشه آيتم استعمال قرار گرفت اين كرم با تركيبات فوق‌العاده‌اش پوست با تازگي و لطيفي را به شما كادو ميدهد.
مواد موردنياز:عسل به مقدار لازمموم رنده گرديده ۸ قاشق غذاخوريروغن بادام ۲۰۰ ميلي‌ليترگلاب ۱/۲ فنجان
نحوه تهيه و تنظيم:در ماهي‌تابه كوچكي روي حرارت پاره اي موم و عسل را ذوب فرمائيد آنگاه از روي حرارت برداريد و كنار بگذاريد تا به آرامي خنك شود. بعد گلاب را به مواد بيش تر فرمائيد و اين‌عمل را تا وقتي ادامه دهيد كه گلاب ديگر جذب كرم نشود. بعد بگذاريد تا كرم خنك شود.
ضد آفتاب خانگي
فعلا برند‌هاي مختلفي از كرم‌هاي ضد آفتاب در مغازه‌ها و داروخانه‌ها جانور ميباشند ولي صد رد صد كرم‌هاي ضد آفتاب خانگي با تركيبات طبيعي، تأثير بهتر و در عين درحال حاضر دلايل جانبي كمتري در مقايسه با كرم‌هاي ضد آفتاب صنعتي و شيميايي دارا هستند.
مواد مايحتاج:روغن بادام spf در بين ۲ تا ۴روغن نارگيل spf دربين ۴ تا ۶پماد زينك اكسيد spf در بين ۲ تا ۲۰ (بستگي به ترازو به كار گيري دارااست)روغن دانه تمشك spf ميان ۲۰ تا ۲۵روغن دانه هويج spf ميان ۳۵ تا ۴۰موم ازروي ميل
نحوه تهيه و تنظيم:كمي از اين روغن‌ها را با روغن نارگيل ادغام كرده و باطن يك بطري شيشه بريزيد. بعد از آن براي ضد آب شدن اين مخلوط به آن پاره اي موم بيشتر فرماييد. هم چنين ميتوانيد ۵ تا ۱۰ قطره از هر روغن گياهي مختص و مفيدي كه گزينه عشق و علاقه‌تان مي باشد به‌اين ادغام بيافزاييد. بعداز اين فرآيند، درب شيشه را ببنديد البته مهر و موم نكنيد و آن را باطن تابه مملو‌از آب قرار دهيد. تابه را روي حرارت خيلي ملايم قرار دهيد تا ادغام باطن شيشه به آرامي گرم و تماما ذوب و قابل انعطاف شود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۱۹:۳۷ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :