مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش .

مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش

توليدات آرايشي با كيفيت مارك مك

توليدات آرايشي با كيفيت مارك مك شماره 8:مايبيلينMaybelline يك عدد از محصولاتي كه موجب زيبايي خيره كننده زنان مي شود برند مايبيلين است كه مي بضاعت و توان در آخري لحظه از آن ها استفاده كرده و از منزل خارج شد .مارك مايبيلين در في مابين انواع متفاوت مردمان شهرت اكثري دارااست و برندي در حالا شكوفايي مي باشد . 

بهترين كرم پودر
مايبيلينMaybelline 
برند مايبيلين از شايسته ترين برندهاي اسباب و اثاث آرايشي شماره 7:اربان ديكيUrban Decay يكي از بهترين برندها در سراسر جهان اربان ديكي هست كه در سال 1996 تاسيس گرديده است .محصول ها اين برند از تنوع متعددي برخوردارند و در دوران كوتاهي توانسته اند آوازه زيادي را به دست بياورند و چشم ها را به خويش خيره سازند . 
اربان ديكيUrban Decay آوازه مارك اربان ديكي در بين خانم ها شماره 6:اوريفليمOriflame يك عدد از برترين شركت ها در قضيه اسباب ارايشي شركت اوريفليم مي‌باشد كه در سال 1967 بوسيله دو برادر سوئدي بنيان گذاري شد . اوريفليم شهرت زيادي را در بين برندهاي آرايشي داراست و همانند اربان ديكي سهم زياد بزرگي را از بازار اسباب ارايشي به خود اختصاص داده هست . اين كمپاني پاره اي از در آمد كارها خيريه مي كند . 
اوريفليمOriflame 
اوريفليم يكي از برگزيدگان شركت ها در مسئله اثاثيه آرايشي شماره 5:كاور گرل Cover Girl يكي از مشهورترين برندها در سرتاسر جهان مارك اسباب آرايشي آمريكايي كاور گرل مي باشد كه موفقيت خود را علاوه بر كيفيت محصولاتش وام دار تبليغات چهره هاي مشهوري مثل كريستي برينكلي و تيرا بانكس ميباشد . اين برند آرايشي در دربين اشخاص معروف طرفداران زيادي دارد . 
كاور گرل Cover Girl كاور گرل Cover Girl برند پرطرفدار در في مابين اشخاص مشهور شماره 4:آون Avon يك عدد از شايسته ترين محصول ها ارايشي مي تواند اثاثيه آرايشي توليدي آون مي‌باشد كه در بازار فروش مقام دوم را بخود اختصاص داده و در بيش 140 مرز و بوم دنيا فروش بسيار سريعي دارد . آوازه اين كمپاني ايجاد كننده اثاثيه آرايشي از راهكار فروش خانه به منزل مي باشد . 
آون Avon فروش آون Avon در بيش 140 ميهن جهان شماره 3:رولون Revlon قديمي ترين و قضيه اعتمادترين برند در اثاثيه ارايشي برند رولون مي باشد كه گونه هاي رژ لب و وسايل مراقبتي از لب معروفي داراست و به همين خاطر زمينه دقت زنان جوان قرار گرفته مي‌باشد . يك عدد ديگر از توليدها پرطرفدار لورن كرم ها و توليدها محافظت از پوست آن هست كه آوازه اين كمپاني را به حداكثر رسانده هست . 
رولون Revlon برند رولون سابق ترين و زمينه اعتمادترين برند در اثاثيه آرايشي شماره 2:اتود Etude از جديدترين و جوانترين برندها در عالم مارك اتود مي باشد كه توليد ها متنوع آن از كيفيت بالايي برخوردار مي باشند وبه همين علت در كوتاه مدت توانسته اند حيث مشتريان را به خود جلب نمايند . اين مارك محصول كشور كره جنوبي گروه رنگي متنوع بزرگي را ارائه كرده كه ترقي قابل توجهي را در دنياي مد و زيبايي به دست آورده مي‌باشد . 


برچسب: بهترين كرم پودر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۲:۱۴ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :