مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش .

مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش

كرم‌هاي تجديدكننده سلولي چه طور؟

كرم‌هاي تجديدكننده سلولي چه طور؟ آيا اين حيث كه مي‌گويند بعضي فرآورده‌ها سرعت فرآيند جايگزيني سلولي پوست را افزايش مي‌دهند، درست است؟ واقعيت نيز اين ميباشد كه بيشتر مرطوب‌‌كننده‌ها سرعت تجديد سلولي را بالا مي‌برند . براي مصرف‌كنندگان مساله مهم‌تر، اين هست كه آيا افزايش فرآيند تجديد سلولي، در پوست تغييرات آشكاري به وجود مي‌آورد يا نه؟ (مثلا با صاف كردن چين و چروك) . اين مسائل خيلي ترديدآميز هست . بيشتر موادي كه مراحل تجديد سلولي را افزايش مي‌دهند، پوست كم آب را تنها از طريق خاصيت مرطوب كنندگي خويش اصلاح مي‌كنند . 
كرم‌هاي هورمون‌دار چه‌طور؟ آيا كرم‌هاي هورمون‌دار براي به تاخير پرت كردن پيري پوست يا ممانعت از آن موثرند؟ اسباب زيبايي نبايد چينن خاصيتي داشته باشند . هيچ گواهي در دست نيست كه نشان دهد كرم‌هاي زيبايي حاوي هورمون به ميزاني كه براي فروش سواي نسخه بي‌خطر باشد، كاري بيش از آنچه كه خويش كرم مي‌كند، انجام دهند بنابراين هورمون‌ها در اسباب و اثاث آرايشي، براي فرد بي‌تاثير خواهند بود و به اين جهت هست كه توليدكنندگان گرانقدر از طولاني تر كردن هورمون به كرم‌ها خودداري مي‌كنند و ديگر شما تبليغ كرم‌هاي هورمون‌دار را نمي‌بينيد و صحيح به عبارتي نتيجه را از كرم‌هاي مرطوب‌كننده سواي هورمون به دست مي‌آوريد و احتمال دارد از نظر مالي نيز به نفع شما خواهد بود . 

بهترين كرم پودر


تجويز استروژن در خانم‌هاي يائسه براي بهبود ظاهري پوست نبايد با به كارگيري كرم‌هاي هورمون‌دار خطا شود . 
معرفي انواع كرم هاي دست و صورت كرمهاي ضد آفتاب : اين كرمها حاوي موادي به نام فيلترهاي ضد اشعه UV مي‌باشند كه اشعه مضر فرابنفش خورشيدي را از نحوه جذب نور و روشنايي و يا تفرق و انعكاس آن تضعيف مي كنند و بازدارنده از آسيب رساندن آن به پوست مي شوند . مقدار سعي يك فراورده ضد آفتاب با استفاده از عددي به نام SPF نشان داده مي شود .معني اين عدد ارتقاء مقاومت پوست در برابر قرمز شدن درصورت به كارگيري از فراورده ضد آفتاب مي‌باشد .براي مثال در شراي پوست بدن شما سواي استعمال از فراورده ضد آفتاب مثلاً پس از ۱۰ دقيقه قرمز رنگ شود با استفاده از فراورده ضد آفتاب با SPF=15 پس از ۱۵۰ دقيقه قرمز خواهد شد . 
معرفي انواع كرم هاي دست و صورت كرمهاي روز و كرمهاي شبكه هاي عمومي : تشابه اين دوكرم در مرطوب كنندگي آن ها ميباشد تفاوت آنان در اين مي‌باشد كه كرمهاي روز دربردارنده مقاديري فيلتر ضد آفتاب ولي كرمهاي شب حاوي ويتامين ها و مواد مغذي مفيد براي پوست است . تا در ارتفاع شبكه هاي اجتماعي بر روي پوست مانده و تأثير خويش را ظاهر كنند . 
معرفي انواع كرم هاي دست و چهره


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۶:۰۷ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :