مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش .

مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش

خانم‌ها سراغ تهيه محصولات آرايشي و بهداشتي مي‌روند

خانم‌ها سراغ تهيه محصولات آرايشي و بهداشتي مي‌روند كه پوست‌شان را شاداب‌تر و ظاهري زيباتري از آن‌ها ارائه كند . استعمال از كرم‌هاي آرايشي با پوشانندگي بالا براي محو كردن اثرها جوش، لك‌هاي فصلي با خاصيت درماني و گياهي، سرم و كرم‌هاي ضد لك توصيه‌هاي تيم پزشكي بازار زيبايي دكترهومن رفيعي و متخصصين پوست و زيبايي، دكتر نگار كريمي و دكتر مازيار جودكي، براي داشتن پوستي جوان و زيباست . 
لكه‌ها را با آرايش محو كنيد شايد مهم‌ترين دليلي كه ما را به سمت به كار گيري از هر دسته كرم پودر آرايشي سبك يا سنگين سوق مي‌دهد؛ لك‌هايي مي‌باشد كه به مرور بازه زماني و در اثر عوامل خارجي روي پوست‌مان پديدار مي‌شود . ولي به گفته متخصص ها مهم‌ترين نكته‌اي كه در گزينش كرم‌هاي آرايشي بايد در نظر بگيريد، فاقد چربي و سبك بودن آن مي‌باشد . كرم پودر «اورلستينگ كلارنس» با ساختاري ابريشمي و سبك به راحتي با پوست تركيب شده و پوششي طبيعي و بي نقص را روي پوست‌تان ايجاد مي‌كند . 

بهترين كرم پودر
پس در‌صورتي‌كه به دنبال كرمي با پوشش طبيعي و يكنواخت روي پوست هستيد، اين كرم پودر شما را با هر گونه متاع پوستي به هدف‌تان مي‌رساند . به گفته كارشناس پوست و زيبايي اين نوع كرم با اعتنا به تركيباتي كه دارد، با برترين تكنولوژي‌هاي مراقبت از پوست به خوبي از پوست در برابر اشعه‌هاي مضر UV محافظت مي‌كند . به علاوه در شراي قرار هست در ايام تعطيل يكسري جا برويد؛ نگران بهم خوردن آرايش رخ خود نباشيد . 
ماندگاري اين كرم پودر تا 15 ساعت روي پوست نرمال، چرب يا خشك، تضمين گرديده است . 
با اين كرم پودر زيباتر شويد به عنوان نخستين پيشنهاد خوب تر هست سراغ يكي از پرطرفدارترين و موثرترين كرم پودرهاي بازار برويم كه ذيل لحاظ متخصصان و جراحان پوست تهيه گرديده است . كرم پودر لوكس «استي‌لادر» با پوشانندگي بسيار خوبي كه دارااست 12 ساعت ماندگاري را روي پوست شما تضمين كرده و آثار هرگونه كك ومك، جاي جراحت يا جوش، لك و ماه گرفتگي را از بين مي‌برد . اين كرم مطلوب به كار گيري رخ و بدن مي باشد . به يقين كارشناس بازار زيبايي در صورتي‌كه به غير زيبايي ظاهري پوست‌تان نگران از بين رفتن لك‌هاي جاخوش كرده روي گونه‌هاي‌تان هستيد، مي‌توانيد به تركيبات اين كرم آرايشي و تاثير آن روي سلول‌هاي سطحي پوست‌تان اعتماد كنيد . 
با هر گونه مال و رنگ پوست مي‌توانيد از رنگ مختلف اين كرم پودر استفاده كنيد . 


برچسب: بهترين كرم پودر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۵۶:۰۳ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :