مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش .

مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش

بهترين مارك اسباب آرايشي

مارك آرايشي اورآل (Loreal) يك عدد از معتبرترين و بهترين مارك اسباب آرايشي و بهداشتي دنيا محسوب ميشود . اين كمپاني آرايشي فرانسوي در سال ۱۹۰۹ تاسيس شده هست كه بر پايه‌ي مراقبت از پوست، گيسو و عطرها شناخته شده‌اند . محصول ها Lorealرا مي‌توان از ماسك مو، اسپري مو، رنگ مو، كرم‌هاي ضد چروك، مرطوب كننده‌ها و همه اسباب آرايشي كه هر خانمي به آن نياز دارااست نام برد . 

بهترين كرم پودر
توليدات آرايشي بورژوا (Bourjois) هر يك از شما طرفدار زيبايي هستيد، توليدها آرايشي بورژوا شايسته ترين مارك آرايشي و هيجان انگيزترين تعيين شما خواهد بود، اين مارك فرانسوي به طريق غير قابل تحسيني فيس و پوست شما را خوشگل مي كند . كليه توليدات اين برند با كيفيت عالي و نهايي متد آرايشي دنيا طراحي و ساخته ميگردد . 
توليد ها آرايشي اوريفليم (Oriflame) اين كمپاني زيبايي و آرايشي در سال ۱۹۶۷ بوسيله برادران جوناس اف و رابرت فريوچنيك بنيان گذاري شده مي‌باشد . اوريفليم با حضور در بيش از ۶۰ مملكت عالم در مجموعه‌ي گسترده‌ايي از توليدات سوئدي ساخت شده، محصولاتي كه بر پايه‌ي الهام دريافت كردن از طبيعت، احترام به زيبايي مردم، و اصول علمي بنا گرديده است . 
اسباب آرايشي مك (Mac) مك در سال ۱۹۸۴ در تورنتو وارد صنعت اسباب و آرايش و پيرايش گرديده هست و از محبوبيت خاصي بين مدل‌هاي روز دنيا، هنرمندان و بازيگران قرار گرفته و به وسيع ترين نام تجاري جهاني تبديل شده هست . اين محصول ها از بيشترين و كمترين دما كيفيت و تركيبات منحصر به فرد به فرد خويش روانه بازار جهاني اسباب پيرايش گرديده و ميتوانيد با اطمينان حافظه از اين اسباب آرايش استعمال فرماييد تا شايسته ترين و دلخواه‌ترين سود را بگيريد . 
برند آرايشي توليدها آرايشي و بهداشتي پزشك ژيلا شركت ساخت كننده توليدها آرايشي و بهداشتي دكتر ژيلا در سال ۱۳۵۸ فعاليت خويش را در اين صنعت مقدمه كرده مي‌باشد . اين كمپاني محصولاتي از قبيل، مايعات شوينده دست، قابل انعطاف كننده‌هاي مختلف پوست و سر، انواع ژل‌ها و كرم‌هاي ضد آفتاب و مرطوب كننده‌ها پباده سازي و توليد كرده است . پزشك معالج ژيلا اولين كمپاني اهل ايران است كه توانسته تمامي استانداردهاي ايزو ۹۰۰۰ و۹۰۰۱ را از آن خود نمايد و ترقي قابل تحسيني در اين صنعت داشته باشد . 
معرفي برند و توليد ها سي گل (Sea Gull) توليدات سي‌گل يكي از شايسته ترين و محبوب‌ترين برندهاي جانور در كشور‌ايران است كه توانسته آنگاه از سالها تاسيس از سال ۱۳۶۹ كماكان كيفيت خويش را محافظت كند و محصولات متنوعي را ارائه دهد . اين برند با شركت‌هاي بزرگي همچون اورآل، لانكوم و … همكاري‌هاي متعددي را در اين قضيه داشته و توانسته رضايت‌مندي مشتريان خويش را چه داخلي و چه خارجي تامين كند . 
شايسته ترين برند لوازم پيرايش ماي (My) يكي از موفق‌ترين و پر فروش‌ترين توليد ها آرايشي، Myاست كه با بيش از ۱۰ سال سابقه‌ي درخشان در اين صنعت توانسته محصولاتي با كيفيت و قيمتي مطلوب براي شما دوستان ساخت نمايد . از توليد ها اين شركت ميتوان ضد آفتاب‌ها، كليه اسباب و اثاث آرايشي، ساير عطرها و … را اسم پيروزي . 
توليدات زيبايي شنل (Chanel) شنل مربوط به يك شركت خصوصي، متعلق به آلن ورتيمر و ژاردورتيمر و يك همكار تجاري به نام كوكو شنل بوده هست . كمپاني شنل محصولاتي از قبيل اشكال عطرهاي زنانه و مردانه، اسباب آرايشي و بهداشتي كه هر شخصي نياز دارد و قادر است با اطمينان حافظه از آنان استفاده نمايند . از اين برند پر اسم و رسم هنرمندان و بازيگران داراي اسم و رسم و … استعمال مي نمايند و مدام مي‌درخشند . اين توليد ها از مواد ارگانيك مغذي فراواني تنظيم گرديده است و فوايد بسياري داراست . 
مارك سينره (CIRENER) اين شركت با بهره‌گيري از دانش و تجربه‌ي پژوهشگران و دانشمندان داخلي توانسته محصولاتي با كيفيت را براي زيبايي و محافظت سالم فردي پباده سازي و توليد نمايند . اين توليد ها بر پايه‌ي همه مواد ارگانيك و گياهي ساخته گرديده هست كه براي پوست و موي دوچندان موءثر هست . 
اسباب و اثاث آرايشي بيو(Beyu) در سال ۱۹۹۹ متخصص ها اثاثيه آرايشي اين مارك را به بازار معرفي كردند تا بتوانند با كيفيت بالا و ماندگاري توليدها استثنائي در بازار اسباب آرايشي و بهداشتي به موفقيت‌هاي چشمگيري دست پيدا كنند . اين متاع به بيش از ۴۰ كشور اروپايي صادر مي شود و جزء موفق ترين ايجاد كنندگان توليدات آرايشي در اروپا مي‌باشد . 
مارك آرايشي كالوين كلين (Calvin Klein) كالوين كلين در سال ۱۹۶۸ در شهر نيويورك فعاليت خويش را با فروشگاه‌هاي كت مقدمه كرد و پس از سالها توانست در زمينه اسباب و اثاث آرايشي و بهداشتي خود را مطرح نمايد . عطرهاي اين مارك جزو شايسته ترين و به روزترين توليد ها آرايشي جهان است و توانسته توليد ها خود را به مشتريان يگانه خويش ارائه دهد . 
توليدها آرايشي گلدن رز (Golden Rose) گلدن رز يك عدد از بهترين برندهاي لوازم آرايشي در اين صنعت است و شما دوستان مي‌توانيد اين محصولات را با بهترين بها و بيشينه و كمينه دما كيفيت خريداري نماييد . اين مارك آرايشي يك عدد از برندهاي مشهور مرز و بوم تركيه هست . محصول ها گلدن رز مشتمل بر انواع رژ لب‌ها، لاك ناخن و رژگونه‌ها هم است كه تمامي توليدها اين شركت طبيعي و از شايسته ترين ماده‌هاي طبيعي و گياهي تشكيل گرديده مي‌باشد . 


برچسب: بهترين كرم پودر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۴۷:۴۲ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :