مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش .

مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش

تفاوت فاحش در بين رنگ پوست گردن


تفاوت فاحش در بين رنگ پوست گردن و صورت يكي از خطا هاي گران قدر زنان در آرايش كردن خود استفاده از كرمي است كه با رنگ پست آن‌ها تفاوت دارااست . به عنوان مثال دختراني كه تحت تاثير شبكه ها و تبليغات مسموم قرار گرفته اند و با مشاهده رنگ واضح برخي سلبريتي ها شيدا رنگ واضح پوست آنها مي شوند . در حالي كه رنگ پوست خود سبزه يا تيره است! در اين رخ اين فرد جدب كرم پودرهاي رنگ واضح مي شود و با به كارگيري از آن‌ها احساس خشايندي به دست مي آورد . اما…؟؟؟؟ در اين مورد ها با وجود تفاوت در بين رنگ كرم و پوست شخص مشغول تنها رخ خود مي شود ولي در اين ميان از رنگ چوست گردن نيز فراموش مي شود!!! تفاوت رنگ پوست گردن و فيس باعث مي شود كه پوست شما كااااملا تصنعي و مصنوعي به حيث بيايد و دور‌وبري ها عكس العمل خير نسبت به شما نشان ندهند . و اين مسئله به مرور روي رابطه ديگر افراد با شما تاثير مي يگذارد . 

بهترين كرم پودر

زيبايي اتفاقي نيست وخيم شدن رنگ مواد آرايشي ديگر در‌صورتي‌كه فرآورده قابل قبولي به كار گيري نكنيد به دردسر خواهيد افتاد! اغلب مشكلات اشخاص به فيس پايين است : به كار گيري از كرم پودر چرب روي چوست چرب به كار گيري از جنس مرطوب روي پوست چرب استعمال از پنكيك روي پوست خشك استعمال از فرآورده نامرغوب و نسخه برداري شده! استفاده نادرست و غير اصولي از محصول اين مشكلات باعث مي شوند كه پيرايش شما كه روي كرم روي رخ شما قرار گرفته هست خراب شود!!!!! هر دسته كرمي را به پوست نزنيد و از اين مقاله استعمال نمائيد و يا با كارشناس آن حرف فرمائيد . 
كاهش اعتماد بنفس و زياده روي در آرايش وقتي شما از كرم پودر مناسب استعمال نكنيد به مرور اعتماد به نفس شما كاهش پيدا مي نمايد و اين موجب زياده روي در آرايش و پيرايش مي شود كه خويش فاجعه آفرين است! 


برچسب: بهترين كرم پودر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۳۳:۴۶ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :