مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش .

مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش

نخوه نگهداري لوازم آرايش

 بهترين كرم پودر


فضاي تميز براي هر كالا نگهداري از پوست با رتينول يا اين كه ويتامين C: مرتبه حرارت سرد سرعت وخيم شدن هر دو مواد توليد كننده را نمايد خيس مي كند . به كارايي كرم چشم موضوع عشق و علاقه از بين غالب پف چشمتان سرعت ببخشيد و دماي پوستتان را وقتي كه از محصولات سپس از آفتاب كه خنك نگه اشان داشته ايد استفاده مي‌كنيد زير نگه داريد . 
با گذاشتن مواد آرايشي در يخچال فريزر از شر مواد گوله گرديده خلاص ميشويد در صورتي‌كه چه بايد اكثر تكانشان دهيد تا از هم قطع نباشند . درصورتي كه رژ لب را يك توشه در فريزر بگذاريد، براي مدام مي بايست در يخچال نگهش داريد ولي در شراي به طور تصادفي رژلب در كيفتان يا اين كه در ماشينتان ذوب گرديده مي‌باشد ، ميتوانيد آن را در فريزر بگذاريد تا مجدد سفت شود . 
تنها آن‌گاه از سفت شدن به طبع از يخچال فريزر خارجشان فرماييد ، زيرا در ارتفاع مدت سرما مي‌تواند موجب انقطاع شدن روغن و موم آن شود . 
نكات نگهداري از پوست تاثير نگهداري اثاثيه آرايشي در يخچال فريزر بر پوست نكات كليدي در موضوع محافظت لوازم آرايشي لوازم آرايشي تان را روي ميز داخل خزينه نگذاريد: بخار برخواسته از آب هيچ لطفي در حق لوازم آرايشي شما نميكند، بلكه قادر است بر روي مرحله برخي از مواد آرايشي لكه توليد نمايد و آغاز به كپك زدن نمايد . هر گونه اسكراب،پودر و هر چيزي كه مهر و موم محكمي ندارند، مانند سايه چشم را در جايي كم آب نگهداريد . 
همچنين در ارتباط با پد اسفنجي، كه در‌صورتي‌كه دائما مرطوب بماند ممكن است مولد كپك باشد . آن گاه از اين كه تميزش كرديد، اذن دهيد تا در هواي خارج از خزينه خشك شود . 
از يخ زدگي اسباب و اثاث آرايشي دوري كنيد: دماي بسيارسردميتواند به ميزان گرما براي اسباب و اثاث آرايشي شما زيان آور باشد . امولوسيون ها نظير لوسيون، كرم ها و شرايط دهنده ها به ويژه در صورتي‌كه مدتي يخ‌زده باشند و بعد از موقعيت انجماد در بيايند، دوچندان ناپايدار مي شوند . در صورتي‌كه در جايي زندگي مي‌كنيد كه در ارتفاع زمستان يخ زدگي داريد، اثاثيه آرايشيتان را از كناره پنجره ها دور نگه داريد و در‌صورتي‌كه محصولي را در گاراژ يا زيرزمين انبار كرده ايد، جايش را تغيير تحول بدهيد . 
يخ زدن لوازم آرايشي شرايط محافظت اثاثيه آرايشي در يخچال 9 فرآورده زيبايي و اسباب و اثاث آرايشي كه بايد در يخچال نگه داري كنيد: 1 .ژل يا اين كه كرم چشمي: اكثري از اشخاص با ديده هاي پف كرده از خواب بيدار ميشوند . اين به اين خاطر است كه هنگام خواب مايعات به نصيب ناحيه زيرين ديده مي‌روند به خصوص كه اگر شام شوري خورده باشيد . 
چنانچه پيش از اين در بخش سلامت نمناك به طور كامل توضيح داديم براي از در ميان بردن پرسرعت پف چشم هايتان در صبح،كرم يا ژلتان را در كه سردخانه گذارده ايد، استفاده كنيد، چرا كه سرما رگ هاي خوني را منقبض مي‌كند و تورم را كاهش ميدهد . 
2 .لاك ناخن: گرما و نوروفروغ آفتاب قادر است فرمول لاك را قطور كند و يا چه بسا رنگش را تغيير دهد . نگه داشتن لاكتان در يخچال فريزر ياري مي‌كند كه لاك نازك بماند . به طوري كه چه بسا در حقيقت رنگ حقيقي وواقعي آن نيز محافظت مي شود . 


برچسب: بهترين كرم پودر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۴۳:۴۸ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :