مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش .

مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش

مي دانيدكدام كرم پودر براي شما مطلوب است؟

مي دانيدكدام كرم پودر براي شما مطلوب است؟ leadيادتان نرود كه براي داشتن يك پوست خوب اول از همگي مي بايست با دكتر معالج كارشناس مشورت كردن كرد .

 بهترين كرم پودر
به گزارش پارس به نقل از افكارنيوز ، دلايل متعددي وجود داراست كه بيشتر ما از داشتن پوستي صاف و بدون مشكل محروميم اما هميشه آرزوي آن را داريم . كرم پودر يكي از روش هايي ميباشد كه مي تواند ما را به اين اميد نزديك تر كند اما به كارگيري از چنين كرم هايي هم رمز و رمزهاي خود را داراست و هركسي نمي تواند به اين راحتي ها براي خودش يك پوست صاف و روشن بسازد . در اينجا قدم به قدم با شما ياور شده ايم تا تمام رازها و تكنيك هاي گزينش و به كارگيري درست از چنين محصولاتي را براي تان مطرح كنيم زيرا يك زيرسازي عالي مي تواند شما را مضاعف زيباتر نمايد و يك زيرسازي بد نه صرفا رخ را مصنوعي نشان مي دهد بلكه رنگ هاي آرايشي را هم بدرنگ نشان مي دهد . البته يادتان نرود كه براي داشتن يك پوست خوب اوليه از تمامي بايد با دكتر معالج كارشناس مشاوره كرد .
اينپروسه را به ترتيب اجرا كنيد۱ .كار را با پوست مرطوب آغاز كنيدگذشته از آنكه سراغ مواد آرايشي خويش برويد بايد پوست تان را به خير بشوييد و در‌صورتي‌كه بتوانيد روي آن لايه برداري مختصري انجام دهيد و در غايت نيز با كرم مرطوب كننده مناسب با نوع پوست خودتان كم آبي را كاملاً دور فرمائيد تا پوست به راحتي پذيراي مواد آرايشي باشد .
۲ .جور پوست تان را بشناسيددر حالتي كه مي خواهيد دچار معضلات پوستي نشويد هنگام گزينش هر كالا پوستي بايد حواس تان باشد كه با مدل پوست شما سازگار باشد؛ مثلاً كساني كه پوستي چرب و مستعد اكنه دارا‌هستند بايستي سراغ توليدات فاقد چربي (oil free) بروند يا اين كه كساني كه پوست كم آب و معمولي دارا‌هستند مي بايست محصولاتي را انتخاب كنند كه حاوي مرطوب كننده باشد . پوست هاي اصلي نيز بايد به دنبال توليد ها غير آلرژي زا (hypoallergenic) و غير كومدون زا (noncomedogenic) باشند .
۳ .رنگ مطلوب را چطور گزينش كنيددر صورتي‌كه مي خواهيد يك كرم پودر نو بخريد نبايد رنگ آن را پشت دست آزمون كنيد چرا كه رنگ آن همساني چنداني با پوست فيس ندارد . براي انتخاب اول رنگي را كه انديشه مي كنيد با پوست شما سازگارتر است، تعيين نماييد . بعد از آن از تيره ترين تا روشن ترين آن را روي خط فك تان بگذاريد سپس تحت فروغ و روشنايي ارگانيك برويد و رفلكس هر كدام از آنان را بررسي كنيد؛ رنگي كه روي رخ شما چندان معين نباشد انتخاب خير است .
۴ .كرم پودرتان را ياور با فصل عوض كنيدپوست شما در همگي فصل ها رنگي يكسان ندارد و در بعضي فصل ها تيره تر هست و بعضي فصل ها شفاف تر از طرف ديگر رنگ پوست با سن هم تغيير و تحول مي كند، براين اساس نبايد توقع داشته باشيد رنگي را كه سال گذشته براي تان مطلوب بوده در هم اكنون حاضر هم مطلوب باشد؛ شما بايد به طور مرتب رنگ كرم پودرتان را با اعتنا به رنگ پوست تان تغيير دهيد تا مبادا روي پوست بيش از اندازه تيره يا اين كه واضح به حيث رسد .
۵ .سبز و بنفش تعيين كنيددر صورتيكه روي صورت تان جاي جراحت يا جوش يا چه بسا لكي وجود دارااست به كار گيري از كرم هاي گريم (PRIME) مي تواند براي صاف كردن و يك رنگ كردن پوست شما حسابي به فعاليت آيد، كرمي كه شالوده سبز دارد، مي تواند به نيكي قرمزي ها را بپوشاند چرا كه سبز در تضاد و مغايرت بي نقص با قرمز رنگ مي‌باشد . درصورتي كه نيز پوستي رنگ پريده و بي طراوت داريد پيشنهاد مي كنيم سراغ كرمي با مبنا بنفش برويد تا مقداري به پوست جان بدهد .
۶ .كانسيلر را فراموش نكنيدشما مي توانيد با به كار گيري از كانسيلر اندازه كمتري قليل پودر استعمال كنيد؛ البته بايد يادتان باشد كه روي پوست، رنگ كرم پودر را با كانسيلر كاملاً مخلوط نماييد تا مرز ميان آن ها مشخص نشود .


برچسب: بهترين كرم پودر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۲۳:۰۵ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :