مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش .

مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش

شايسته ترين برند كرم پودر - آرت دكو ، بورژوا


۸) بورژوا (Bourjois)كمپاني فرانسه بورژوآ Bourjois يك كدام از مارك‌هاي شناخته گرديده اروپايي ميباشد كه كار خويش را از سال ۱۹۸۷ مقدمه كرده و او‌لين محصولي را كه به بازار جهاني توزيع كرده پودر برنج بود كه جهت قابل انعطاف كردن پوست به كار گيري مي شد. اين متاع با ماندگاري ۱۶ ساعته براي به كار گيري در زمان روز مطلوب ميباشد. اين كرم‌پودر از ميوه‌هاي طبيعي نظير سيب، زردآلو و طالبي به كارگيري نموده است كه هريك اثرات مفيدي را روي پوست اعمال مي نمايد؛ به‌عبارتي تامين‌كننده نياز پوست مي باشند. عصاره‌ي سيب جانور درين فرآورده به پوست تازگي داده، همينطور از زردآلو براي واضح كردن پوست به كارگيري كرده و در غايت طالبي حكم آبرسان پوست را ايفا مي نمايد. كرم پودر بورژوا با پوشانندگي بالاي خويش، صورت را فارغ از خستگي جلوه داده و ظاهري شاداب به آن ميدهد.

 بهترين كرم پودر
شايسته ترين برند كرم پودر - آرت دكو ، بورژوا
۹) دبورا (Deborah)مارك دبورا ايتاليايي مي باشد و نيم قرن از تاسيس آن مي‌گذرد. دبورا توانست با اختراع و بها‌هاي مطلوب توليدات خويش، قابليت پيرايش را براي جمع اضافه از مردم آماده كند و به ندرت بسط يافت. دارنده پوشانندگي بالا و SPF۱۰ كه در قبال اشعه خورشيد از پوست حفظ مينمايد. اين فرآورده براي گونه هاي پوست‌ها مطلوب هست و دارنده مبهوت كننده و مرطوب كننده هم است كه هم جنبه آرايشي دارااست و هم پوست را مرطوب و لطيف نگه مي دارد. كرم پودر آرايشي دبورا نوع ۲۴ ساعته در حجم ۳۰ ميلي ليتر در بازار عرضه مي شود.
۱۰) ميبلين (Maybelline)كرم پودر ميبلين يكي‌از مورد‌هاي به طور كامل اقتصادي و مطلوب براي گونه هاي پوست مي‌باشد. پباده سازي استيكي اين كرم پودر يا اين كه فونداسيون صرفا براي به كار گيري ريلكس‌خيس از اين كالا وجود ندارد بلكه در نصيب مركزي اين فونداسيون يك پودر ضد درخشش و شاين موجود هست و زماني اين كرم پودر را روي پوست چرب بكشيد تخت گاز چربي مازاد پوست را جذب ميكند. اين فونداسيون حالتي شبنم سيرتكامل و قابل انعطاف داراست و شرايط مايع كرمي آن براي پوست‌هاي كم آب رطوبت و درخششي يگانه را به وجود مياورد. پوشش دهي آن ميانگين بوده و موقعيت آخرين خيلي طبيعي داراست. هيچگونه چربي و مومي در آن به عمل نرفته و آبرساني پوست نيز مي باشد.
شايسته ترين برند كرم پودر - ميبلين ، دبورا
نكات آخريپوست دارنده اشكال گوناگوني مي باشد. شما در آغاز مي بايست با گونه پوست خويش آشنا گرديده و آنگاه كرم پودر منحصر آن مدل را استعمال نمائيد.انگيزه، رنگ بخشيدن به پوست وجود ندارد پس نبايد كارايي فرماييد با كرم پودر پوست‌تان را روشنتر يا اين كه تيره‌خيس جلوه دهيد. به همين جهت بهتر ميباشد هنگام تعيين كرم پودر تا آنجا كه ممكن هست نزديكترين رنگ به رنگ پوست‌تان را گزينش فرمائيد. همينطور براي رفع جاي جوش و لك مي توانيد از كرم پودر به كارگيري نمائيد.بي ترديد پس از اتمام كارتان و شستن پوست رخ از تونر‌هاي طبيعي به كارگيري نماييد و هيچوقت با آرايش و پيرايش نخوابيد.


برچسب: بهترين كرم پودر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۰۴:۱۱ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :