مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش .

مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش

فراگيري بي نقص زيرسازي پيرايشبي ترديد شما هم شنيده ايد


فراگيري بي نقص زيرسازي پيرايشبي ترديد شما هم شنيده ايد كه خانم آرايشگر در زمان پيرايش رخ شما هميشه واژه و كلمه ي زيرسازي پيرايش را به كار گيري مي نمايد. با خويش ميگوييد اين زيرسازي آرايش و پيرايش چه مي‌باشد كه كلي تغيير‌و تحول در رخ و پيرايش پوست اينجانب توليد مي نمايد.

بهترين كرم پودر
نكات مهم قبلي از زيرسازي پيرايشبه هنگام به كارگيري از كرم هاي آرايشي از يك اسفنج پيرايش به كارگيري فرمائيد. كرم آرايشي يا اين كه به عبارتي كرم پودر را به شكل دايره صورت روي پوست بكشيد تا بي نقص پوست را پوشش دهد.
كرم پودر يك جلاي بدون نقص به رخ شما و پوششي براق به پوست شما مي دهد.
كرم پودر براي يكنواخت كردن رنگ فيس، پوشاندن لكه ها رخ و پرداخت دادن به حالت به كار گيري ميگردند. كرم پودر را مي بايست خيلي يكنواخت بر روي پوست كشيد تا شرايط درخشان پدا نكند.
كرم پودرهاي مرغوب (مثل Kayla) دربردارنده ماده ضد آفتاب بوده و نقش مرطوب كننده نيز دارا هستند.
استعمال از رنگ غلط در كرم پودر منجر مي‌گردد كه آرايش و پيرايش شما رنگ حقيقي و واقعي خويش را نشان ندهد و پاره اي پلشت به حيث رسد. بر عكس آنچه بخش اعظمي از خانمها تصور مي نمايند، كرم پودر و مواد زيرسازي آرايشي، در‌صورتي‌كه مرغوب باشند، براي پوست بسيار موءثر بوده و مثل كرم فيس و مواد ضد چين و چروك كار مي‌نمايند. كرم پودرها و مواد ذيل سازي آرايشي مرغوب، در شرايطي كه با كرم مرطوب كننده به كار گيري شوند، لايه حافظ پوست شمارا تقويت مي‌كنند. رنگدانه هاي پوست شما، با به كار گيري از اين مواد مرغوب، در قبال گرد و غبار و اشعه هاي مضر نور و روشنايي آفتاب حفاظت مي‌شود. براي يك مراقبت خوب بهتر مي‌باشد به ترازو ماده ضد آفتابي كه در كرم پودر شما موجود هست اعتنا فرماييد.
براي يك تحت سازي پيرايش خوب شما مي بايست از يك كرم پودر به حالت، كرم، مايع يا اين كه پودر به كارگيري نمائيد. كه گزينش آن به گونه پوست شما، رنگدانه هاي پوست شما و همينطور معيار پوششي كه پوست شما نياز داراست، بستگي دارااست. در‌حالتي كه ميبينيد كه پوست شما به محض به كار گيري از كرم پودر آن را به خويش جذب مينمايد، بهتر هست كه از كرم پودر چربتر استعمال فرمائيد. كرم پودرهاي پودري براي در دست گرفتن ترازو چربي در پوستهاي چرب طولاني تر كاربرد دارا‌هستند. در شرايطي كه به صورت مداوم در حين روز و هر روز از كرم پودر خوب به كار گيري فرمائيد، اين زيرسازي سبب مي شود كه آرايش و پيرايش شما حالتي تماما طبيعي داشته باشد .
طرز زيرسازي آرايش و پيرايش رخكرم پودر و كانسيلر مطلوب و شيوه زيرسازي آرايش و پيرايش ، در طبيعي به حيث وصال پيرايش بسيار مهم و مفيد مي‌باشند.براي اينكه كرم پودر را به حالت به طور كامل ماهر به كار گيري فرمائيد، لازم مي باشد به موارد ذيل اعتنا نماييد:
قبلي از گزينش كانسيلر و كرم پودر ، در آغاز بهتر ميباشد گونه پوست خويش را بشناسيد براي اينكار با دقت به دسته پوست خويش، از فروشنده ياري بگيريد و براي مثال در‌صورتي‌كه پوست چربي داريد گونه چرب آن را گزينش نكنيد.
قبلي از پيرايش، قطعا پوست خويش را به طور كامل پاك نماييد و در حالتي‌كه پوست را با صابون شستيد، با ضربات آهسته حوله آب طولاني تر پوست را بگيريد و حوله را با فشار روي پوست نكشيد.اينكار موجب زخم به پوست و بروز چين هاي ريز پوست مي گردد.


برچسب: بهترين كرم پودر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۳۱:۵۷ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :