مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش .

مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش

كرم هاي زيبايي خانگي


شيوه ايجاد كرم هاي زيبايي خانگيبراي پرهيز از كم آب شدن و نگهداري سالم پوست مي اقتدار از لوسيون ها و كرم هاي پوست به كار گرفت. برخي از اين كرم ها را مي اقتدار با مواد طبيعي و در خانه تنظيم كرد.

 بهترين كرم پودر
داشتن پوستي تندرست و بانشاط فقط در گرو به كار گيري از كرم ها، لوسيون ها و ماسك هاي لوكس، فرنگي و رنگارنگ وجود ندارد.


توليد گونه هاي كرم در منزلدر طبيعت گياهان دارويي، دانه هاي روغني و ميوه هاي متنوعي موجود هست كه تاثير خاصيت درماني و شفابخش آنان در معالجه و پيشگيري از ابتلا به بيماري ها و عارضه هاي پوستي خير فقط بر درمانگران طب سنتي در سراسر دنيا بلكه براي متخصصان پوست و پزشكان طب امروزي نيز علني شده هست، به طوري كه امروز بخش اعظمي از داروسازان در طب امروزي از گياهان دارويي، دانه هاي روغني و مواد معدني براي تنظيم اشكال كرم ها، لوسيون ها و مواد بهداشتي و آرايشي استعمال مي نمايند.
ماست+ تخم مرغ+ عسل + سركهكرم شب عسل ويژه پوست هاي چربدر شرايطي كه در پي يك كرم مطلوب مي‌باشيد كه علاوه بر آب رساني مطلوب به پوست تان در زمان شب ترازو چربي پوست تان را نيز در دست گرفتن نمايد، اين كرم را تجربه فرمائيد. براي تهيه و تنظيم اين كرم به 4 قاشق غذاخوري ماست، يكي زرده تخم مرغ، يك قاشق غذاخوري خامه، يك قاشق غذاخوري عسل حرارت چشم و يك قاشق مرباخوري سركه احتياج داريد. اين مواد را به خير و خوبي با هم ادغام نماييد و آنقدر هم بزنيد تا مخلوطي قابل انعطاف و يكدست به دست آيد. اين كرم را ميتوانيد در سردخانه حفظ كرده و هر شب روي پوست فيس تان به كارگيري فرماييد. بعداز يك هفته استعمال از اين كرم خواهيد رويت كرد كه پوست تان علاوه بر اينكه چربي خويش را از دست مي‌دهد، قابل انعطاف و روشن هم مي‌شود.
روغن آووكادو+ روغن جوانه گندم+ كره كاكائوكرم بدور ديده روزمره مدام فصل بهاربراي تهيه و تنظيم اين كرم نياز به يك كاسه بلوري نشكن داريد. پياله را تنظيم فرمائيد و 3 قاشق چاي خوري از روغن هاي آووكادو، روغن جوانه گندم و روغن مدام فصل بهار را داخل اين پياله بريزيد. پس از آنكه روغن ها به خير و خوبي تركيب شدند 2 قاشق غذاخوري كره كاكائو به آن بيشتر نمائيد و مواد را به خير و خوبي هم بزنيد، آنگاه اين پياله را روي حرارت غيرمستقيم قرار دهيد. مثلا مي‌توانيد يك قابلمه آب را به جوش بياوريد و پياله روغن ها را روي آن قرار دهيد حرارت غيرمستقيم به تركيب شدن روغن ها ياري دهد. بعد از 20 دقيقه روغن ها را كه به نيكي مخلوط شدند از روي حرارت برداريد و اذن دهيد تا سرد شود. اين كرم را ميتوانيد هر شب بدور ديده هاي تان ماساژ دهيد و از بروز چين و چروك در نزديكي ديده پيشگيري نماييد.


برچسب: بهترين كرم پودر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۳۴:۲۰ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :