مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش .

مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش

10. رنگ رژ را هماهنگ با موها


10. رنگ رژ را هماهنگ با موها تعيين فرماييددر صورتي موهايي بلوند يا اين كه سفيد يا اين كه خاكستري داريد مي‌توانيد از رژ لب‌هاي صورتي پر‌نور و نارنجي كمرنگ استعمال كنيد و در‌صورتي‌كه موهاي‌تان قرمز‌رنگ مي‌باشد رژ لب‌ هلويي، صورتي، قرمز‌رنگ پر‌نور و واضح توصيه مي‌‌شود. خانم‌هايي كه موهاي مسي و شرابي دارا هستند مي‌توانند رنگ‌هاي فوق را به طور تيره استعمال كنند. براي موهاي قهوه‌اي پر‌نور و ميانگين رژ لب صورتي، قرمز رنگ و قرمز رنگ مرجاني، قرمز رنگ شرابي، قهوه‌اي پر‌نور و... و براي موهاي قهوه‌اي تيره و مشكي نيز بهتر هست از رنگ‌هاي تيره به كارگيري كنيد. توصيه مي‌كنيم از رژلب‌هايي به كارگيري كنيد كه خاصيت مرطوب‌كنندگي دارا‌هستند.

  بهترين كرم پودر
11. شيوه صحيح استعمال‌ كردن از رايحهرايحه زدن آداب اختصاصي به‌خودش را داراست، اما در صورتيكه دل‌تان مي خواهد ماندگاري عطرتان طولاني تر شود و مرتبا ناچار به استعمال دوباره نباشيد بو را روي نصيب‌هاي نبض‌دار تن اسپري كنيد آن هم خير از مسافت خيلي نزديك. عطري كه از مسافت نزديك اسپري شود روي يك نقطه عده ميگردد و احتمال اين‌كه بوي آن به تلخي بزند زياد مي شود. مچ دست‌ها، گردن (در مواقعي ممكن مي باشد سبب ساز توليد آلرژي شود) و آرنج‌ها محل‌هاي اصلي اسپري شدن رايحه مي‌باشند. دست‌تان را در مسافت 10 تا 15 سانتي‌متري اين نقاط بگيريد و به آرامي‌رايحه را اسپري كنيد. راجع به مچ دستان يك نكته را به خيال داشته باشيد. بعداز به كار گيري از رايحه، مچ‌ها را به هم نساييد؛ اين كار سبب وخيم شدن بوي عطرتان مي شود.برخي‌ها بو را صرفا روي گردن‌شان اسپري مي‌كنند ولي صرفا به گردن اكتفا نكنيد زيرا بخش متعددي از بوي عطرتان افزايشي خواهد رفت و كمرنگ مي شود. مچ دست‌ها براي تكميل اين پروژه عالي هست!
2 نكته براي پاك كردن آرايش1.براي تزكيه پيرايش يك تكه پنبه يا اين كه پد پنبه‌اي را به مواد منزه كننده آغشته فرماييد و روي پوست رخ، حريم ديده و گردن خويش بكشيد. در‌صورتي‌كه كه با اين شيوه، آرايش و پيرايش شما منزه نشد، يك سري نقطه از ماده تميز كننده را در يكسري جاي چهره‌تان بگذاريد، آن‌گاه با يك گلوله پنبه مرطوب آن را در تمام چهره‌تان پخش فرماييد. با اين طرز حتي مواد آرايشي شكافت كرده به منافذ پوست‌تان نيز بيرون ميگردند.
2. براي پاك كردن آرايش ديده به جاي شيرپاك‌كن از ديده‌پاك‌كن دو فاز استعمال كنيد و درصورتي كه ديده پا‌ك‌كن نداشتيد از شامپو طفل استعمال كنيد.


برچسب: بهترين كرم پودر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۵۱:۴۰ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :