مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش .

مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش

ماست و عسل سفيدكننده طبيعي


اين ايام به كارگيري از اسباب و اثاث آرايشي بخصوص وايتكس ها هواداران بخش اعظمي را در سراسر دنيا بويژه كشورمان داراست كه‌اين كرم ها عوارضي را در پوست بوجود مياورد.زيبايي  مساله اي ميباشد كه هر شخصي پيرو آن ميباشد، و براي خوشگل شدن رو به اسباب آرايشي مياورد، از اسباب و اثاث آرايشي پر كاربرد در ميان بانوان كرم آب ژاور مي‌باشد. اسباب آرايشي زيرا ادغام شيميايي دارااست ممكن ميباشد عارضه ها جبران ناپذيري براي پوست داشته باشد. پس بهتر ميباشد از اسباب آرايشي خانگي به كارگيري كنيم. بدون شك مي‌پرسيد چطور؟ تنظيم كرم وايتكس خانگي عمل بسيار راحتي است. نگران نباشيد ما در اينجا شيوه تنظيم كرم آبژاور خانگي را براش شما نوشته ايم

بهترين كرم پودر


ماست و عسل سفيدكننده طبيعي پوستنصف فنجان ماست بي آلايش ، عسل 1 قاشق چايخوري ، آبليمو 2 قاشق غذاخوري ، بادام ناپخته 4 عدد ( بادام را پودر نماييد ) و مقدار يه خرده زرد رنگ چوبه را به طور كامل با هم ادغام فرمائيد و هر شب قبلي از خواب اين كرم را روي پوست پاك و سواي آرايش و پيرايش خويش بماليد و صبح بشوييد .
آبليمو و زردچوبه شايسته ترين كرم سفيدكننده پوست چهره خانگي10 قطره آبليمو و مقدار يه خرده زردچوبه را با 2 قاشق چايخوري آرد گندم تركيب فرمائيد و يك كرم سنگين تهيه و تنظيم نماييد و هر شب روي پوست خويش بماليد و صبح بشوييد در صورتي پوست حساسي داريد آبليمو را از نسخ حذف فرماييد و آب بجاي آن طولاني تر فرمائيد.
كرم سفيدكننده پوست گياهي با گلاب 1 فنجان آبليمو را با 15 قطره گلاب تركيب نمائيد و يك توپ پنبه را درون اين محلول فرو برده و به طور دوراني روي پوست خويش بماليد و بعد از 15 دقيقه بشوييد و اين عمل را هر روز انجام دهيد. 
طريق تهيه و تنظيم كرم آبژاور پوست گياهي رخمواد لازمآردنخود چي 2قاشق چايخوريزردچوبه
آب ليموخامه مالامال چرب
2 قاشق چايخوري آرد نخود را درون پياله بريزيد. آرد نخود را ميتوانيد در دكان هاي مواد غذايي پيدا فرماييد. زرد رنگ چوبه را به آن طولاني تر نماييد.
5 تا 10 قطره آب ليمو به مواد بيشتر نماييد. در حالتي‌كه پوست تان خيلي حساس ميباشد، از آب ليموي كمتري استعمال فرماييد؛ چرا‌كه آب ليمو مي‌تواند منجر تحريك پوست هاي حساس شود. مواد را با قاشق با هم ادغام نمائيد.


برچسب: بهترين كرم پودر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۵۹:۴۰ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :