مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش .

مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش

آلوئه‌ورا در ترميم منافذ پوستژل آلوئه‌ورا

بهترين كرم پودر


آلوئه‌ورا در ترميم منافذ پوستژل آلوئه‌ورا مبداء بي نياز ويتامين‌هايي ميباشد كه به ترميم پوست و رفع اثرها لكه و منافذ گشوده پوست امداد مينمايد. از بابت به كار گيري از اين گياه بر روي پوست حود نگران نباشيد چون آلوئه‌ورا همچون يك مرطوب نمايند طبيعي و شگفت انگيز با پوست شما خلق مي‌نمايد. فراورده‌هاي دربردارنده آلوئه‌ورا را مي‌قدرت در داروخانه‌ها يافت البته آلوئه‌وراي جديد مطلوب‌خيس ميباشد. گياه آلوئه و را را مي‌قدرت در يك پياله عادي و سواي نياز به مواد شيميائي رشد بخشيد.
نحوه به كارگيري:آلوئه‌وراي مطلوب براي رفع اثرها جوش جواني را گزينش نمائيد. قطعه كوچكي از برگ را بريده و پوسته آن را مستقل نمائيد تا به ژل آلوئه‌ورا دست يابيد. اين ماده را با ملايمت روي پوست خويش بماليد. براي كسب شايسته ترين فيض، اذن دهيد تا ژل به بازه دست‌كم 30 دقيقه روي پوست شما باقي بماند و آن گاه پوست را شستشو دهيد.
جوش شيرين و معالجه منافذ پوستجوش شيرين كه در هر آشپزخانه‌اي مي‌اقتدار آن‌را يافت دربردارنده بلورهاي بيكربونات سوديم ميباشد و در‌صورتي‌كه اين ماده به نرمي بر پوست مالش داده شود منجر لايه برداري پوست و ترميم اثر ها برجاي باقي مانده از جراحات پوست مي شود.
طرز به كارگيريچندين قاشق كوچك جوش شيرين را با پاره اي آب ادغام كرده و هم زنيد تا مايع غليظي بدست آيد. اين معجون را بر روي نصيب‌هاي مصدوم پوست بماليد و 1 تا 2 دقيقه شكيبايي فرمائيد تا سوديم سبب ساز ترميم منافذ پوست شود. آن گاه پوست را با آب فراوان شستشو دهيد. در پايان نيز پوست خويش را با ماده مرطوب كننده طبيعي نظير روغن گردو يا اين كه روغن زيتون، مرطوب فرمائيد. براي دست يابي به سود سريع و فعال، روزي يكبار از اين جوش شيرين به كارگيري نمائيد.


معالجه‌هاي گياهي براي عارضه منافذ گشوده پوستبعضا از گياهان در معالجه دلايل پوستي از گزاره گشوده شدن منافذ پوست بكار گرفته ميشود. يكي اين گياهان، سير ميباشد. دو حبه سير را پوست كنده و روي نصيب‌هاي مجروح پوست خويش بماليد. مردان براي معالجه منافذ گشوده گرديده پوست ميتوانند پوست پرتغال را بصورت آرد درآورده و با آب ادغام كرده و روي پوست قرار دهند.(متخصصين پوست اين طرز را موءثر‌ترين شيوه معالجه گياهي عارضه منافذ گشوده پوست مي داند‌اند.)
آبليمو و معالجه منافذ گشوده پوستآبليمو نوعي اسيد الفاهيدروكسي طبيعي (AHA) ميباشد كه مي‌قدرت از آن در رفع منافذ گشوده پوست، ترميم جراحات، نشاط بخشيدن به پوست و رويش سلول‌هاي نو به كار گرفت. در غايت آساني كافيست يه خرده آبليمو را در پياله كوچكي ريخته و در حالتي كه دارنده پوست حساسي مي باشيد مقداري آب به آبليمو بيشتر نمائيد. به ياري تكه‌اي پنبه، آبليمو را به پوست بماليد و شكيبايي نماييد تا كم آب شود. سپس پوست را با آب سرد شسته، كم آب كرده و از كرم مرطوب كننده به كار گيري نمائيد.


برچسب: بهترين كرم پودر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۰۴:۳۴ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :