مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش .

مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش

كرم پودر خوب كدام ميباشد


كرم پودر خوب كدام ميباشد
به‌دنبال كرم پودري باشيد كه يك سكو از رنگ پوست شما پر‌نور‌خيس باشد و پس از اين تكنيك‌هاي آرايشي براي مخفي كردن نقاط ضعف صورتتان به كارگيري فرماييد. اين ماده آرايشي مهمترين وسيله آرايشي در كيف شماست. با استعمال از يك كرم پودر خوب (كانسيلر) براحتي ميتوانيد جوش‌ها و لكه‌هاي پوستيتان را بپوشانيد. ولي كرم پودر خوب براحتي پيدا نمي شود. اين ماده آرايشي ميتواند سريع چهره شمارا پر‌نور كرده و به پوست شما شادابي و تازگي خاصي دهد- مخصوصا زمانيكه در صورت شما اثرها بي‌خوابي ديده مي شود يك كرم پودر خوب مي تواند رخ خسته شما‌را به يك رخ شاداب تبديل نمايد.

بهترين كرم پودر
چه نقاطي را مي بايست كرم بزنيم
-رينگ‌هاي تيره پايين ديده و جوش‌ها۱- نخست با يك كرم پر‌نور منحصربه‌فرد پايين ديده آن نقطه را بپوشانيد؛ اين ماده آرايشي مي بايست سريع جذب گرديده و بعداز مقطع كوتاهي پوستي صاف و هموار از خودش به جاي بگذارد.۲- از يك برس منحصر به فرد كرم پودر يا اين كه از نوك انگشتتان براي زدن كرم پودر در نقاطي از پوستتان كه نازك ميباشد به كار گيري فرمائيد. مطمئن گرديد كه خوب آن را پخش كرده‌ايد.۳- كنار خط ابرو و كناره چشمتان را نيز با توجه كرم بزنيد (درين مرحله مي بايست خيلي توجه نمائيد؛ مراقب باشيد كرم باطن چشمتان نرود.)۴- بيش تر از آنچه ميپنداريد نياز ميباشد كرم به كارگيري نمائيد و آن را با نوك انگشتتان پخش نماييد.۵ – در صورتي‌كه پس از زدن كرم مي پنداريد گشوده هم به دور چشمتان تيره ميباشد يك توشه ديگر آن منطقه را كرم بزنيد.۶-براي داشتن دوام بيش تر كرم پودر، پاره اي پنكيك روي صورتتان بزنيد و براي كنار چشمانتان از يك برس منحصر به فرد استعمال نمائيد تا پودر باطن چشمانتان نرود.
چه نقاطي را بايستي با طريق كانسيلر بپوشانيم
-لكه‌هاي رخ۱- براي داشتن يك پيرايش قشنگ و ولي طبيعي از يك كرم و يا اين كه لوسيون به كار گيري نمائيد.۲- برس كرم پودر را برداريد، ‌ تمام چهره خويش را با استعمال از اين برس كرم پودر بزنيد، مطمئن گرديد كه كرم روي چهره شما نشسته ميباشد. در شرايطي‌كه كرم پودر روي چهره شما پر‌نور‌خيس ميگردد روي نقاطي از صورتتان كه فكر‌مي‌كنيد‌ نقص دارا‌هستند نزنيد.۳- پاره اي پودر برداريد و براي اثبات كردن كرم پودرتان از آن به كارگيري نمائيد.
- جاي آسيب و چروك‌هاي رخنخست، شما بايستي مطمئن گرديد كه آيا مي توانيد تماما جاي جراحت را روي صورتتان بپوشانيد يا اين كه نه. درصورتي كه نتوانستيد صد در صد آن را از حيث مخفي نمائيد ميتوانيد با استعمال از يك كرم پودر خوب آن را كمرنگ‌خيس و نامشخص‌خيس فرمائيد.۱- نخستين از تمامي با يك لوسيون كمرنگ با غلظت معدود تمام صورتتان را بپوشانيد.۲- بعد، كرم پودر را با برس مخصوصش صحيح روي نقطه آسيب صورتتان بزنيد و بعد آن را سيرتكامل‌اي روي صورتتان پخش نمائيد كه رنگ تمام نقاط صورتتان يك دست شود.۳- در انتها نيز از يك پنكيك براي اثبات كردن كرم پودر روي صورتتان به كار گيري نماييد.
-چروك‌هاي رخبا به كار گيري از يك كرم با غلظت بالا و و كرم پودري خوب و كار كشته مي توانيد صورتي صاف و يكپارچه داشته باشيد.۱- صورتتان را مرطوب نمائيد، مرطوب كننده رخ شما‌را يك پارچه مي‌نمايد. در شرايطي كه پوستي شكاف رخنه‌ و پوسته گرديده داريد به كارگيري از كرم مرطوب كننده برايتان از هر چيزي واجب‌خيس ميباشد.۲- از كرم پودر‌هاي مايع استعمال فرماييد.۳- به سيرتكامل‌هايتان رژگونه بزنيد. حتي چنانچه سيرتكامل‌هايتان چروك داراست گشوده هم ميتوانيد از يك رژگونه كمرنگ استعمال فرمائيد.۴- در شرايطي كه حريم لب‌هايتان خطوطي داريد، آن حوزه‌ را همواره مرطوب نگاه داريد. از يك پماد منحصر به فرد چروك به دور لب استعمال فرماييد، البته عملكرد نكنيد كه آن خطوط را با كرم پودر بپوشانيد. در ازاي يك رژلب مايع كرم مانند برداريد و با يك خط لب خوشگل و كمرنگ خط لبتان را پررنگ فرماييد.


برچسب: بهترين كرم پودر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۳۲:۴۵ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :