مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش .

مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش

طريق به كارگيري از كرم پودر

 

طريق به كارگيري از كرم پودر پيش از آغاز آرايش و پيرايش، چهره را به خير منزه و پاك سازي فرمائيد. آنگاه با مرطوب كننده هاي رقيق مانند گونه هاي لوسيون، پوست را بپوشانيد. دو تا سه دقيقه شكيبايي فرمائيد تا جذب پوست شود.
بعد مقدار مقداري از كرم پودر را روي قسمت هاي گوناگون فيس و گردن بزنيد. به آرامي آن را پخش نمائيد و اصلا با پوست خويش وحشتناك واكنش نكنيد. بهتر ميباشد در ميان كرم زدن و پخش كردن آن وقفه توليد نشود، چون كرم تخت‌گاز كم آب مي گردد و نمي‌توانيد آن را به صورت يكنواخت پخش فرماييد. از گردن خويش غافل نشويد. كمي كرم پودر به گردن بزنيد تا در رنگ پوست تفاوتي توليد نشود. بعد از اينكه فيس خويش را به خير و خوبي پوشش داديد، يك دستمال مرطوب را كف دست پهن نمائيد و به آرامي روي چهره ضربه بزنيد، با اين شيوه، كرم هاي بيش تر روي سطح پوست كه جذب نشده يا اين كه قطور خيس از قسمت هاي ديگر ميباشد، منزه مي شود.  در چهره داشتن آلرژي هاي پوستي و حساسيت، نخست با دكتر خويش مشورت كردن فرماييد و آن‌گاه از گونه هاي توليدات آرايشي مطلوب پوست خويش فايده ببريد.

 


معرفي گونه هاي كرم پودر براي پوست كم آب 

چهره ما به صورت طبيعي دارنده فرورفتگي‌ها و برجستگي‌هايي ميباشد. هنگامي استارت به آرايش و پيرايش ميكنيم و از كرم پودر براي پوشانندگي بهتر پوست استعمال مي كنيد، انگيزه اين ميباشد كه در صورتيكه لكه يا اين كه كك مك روي پوست رخ وجود داشته باشد پوشانده شود و پوستي يكپارچه باقي بماند. واضح ميباشد كه در‌حالتي كه جزو اشخاصي با پوست كم آب مي باشيد بهتر ميباشد گذشته از هر چيز مرطوب كننده‌ي خير براي پوست خويش داشته باشيد. همينطور اشخاص با پوست كم آب بايستي راجع به مصرف كرم پودر مقدماتي را رعايت نمايند. در واقع كرم پودر براي پوست كم آب، هنگامي فيض خودش را نشان مي دهد كه بدون نقص روي چهره بخوابد و به هيچ عنوان پس از يك كدام از دو ساعت پوسته پوسته نشود.
كرم پودر براي پوست كم آب۱) بيو (Beyu)برندي آرايشي و قسمتي از تحت گروه آرايشي آرت دكو ميباشد كه در سال ۱۹۹۹ بوسيله فردي به اسم Helmut Baurecht تاسيس گرديده. در تعريف‌و‌تمجيد محصول ها مارك بي يو آمده برندي دارنده بيشترين كيفيت در توليد ها آرايشي ميباشد و بيشترين گرايش و ابداع را دارااست.كرم پودر X۳ ليفتينگ بيو دربردارنده هيالورونيك اسيد به خواسته رفع چين و چروك و افتادگي پوست ميباشد. ويتامين E جانور در آن جهت مرمت پوست و ارتقاء كلاژن سازي سلول‌هاي پوستي ميباشد. دارنده بافت مخملي و پوشانندگي مطلوب و تركيبات يگانه ميباشد كه پوست را كشيده و ليفت مي‌نمايد. فاقد پارابن و اسانس بوده و براي گونه هاي پوست به خصوص پوست‌هاي كم آب مطلوب ميباشد.


برچسب: بهترين كرم پودر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ دى ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۲۶:۴۱ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :