مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش .

مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش

انتخاب كرم پودر مناسب


چرا بايستي در گزينش اثاثيه پيرايش توجه نمود؟اسباب و اثاث پيرايش براي دوران طولاني روي رخ اشخاص باقي مي ماند. كرم ها به راحتي از روش منافذ پوست جذب ميشوند و وارد تن ميگردند. رژلبي كه روي لب‌ها زده مي‌گردد ميتواند مواد سمي مثل سرب را وارد تن نمايد.

بهترين كرم پودر

ريمل و خط ديده هم كه در منطقه حساس ديده گزينه استعمال قرار ميگيرند. بدين ترتيب مي بايست در تعيين آن ها و جور استفاده آنان بسيار اعتنا كرد تا هم تندرست پوست و هم تندرست كل تن به خطر نيفتد.
نكات كلي براي خريد و استعمال از  اسباب آرايشياسباب پيرايش را بدون شك از دكان‌هاي داراي اعتبار و داروخانه‌ها تهيه و تنظيم نمائيد. متأسفانه در ايجاد اسباب و اثاث پيرايش بررسي خير و خوبي نيست و تركيبات سمي و مضر در بعضا از اثاثيه پيرايش ميتواند به پوست شما جراحت برساند.هرچه معيار و بازه به كارگيري شما از اسباب آرايشي كمتر باشد، پوست تندرست خيس و برنا‌تري خواهيد داشتاز اسباب آرايشي به كارگيري فرمائيد كه ساخت باطن باشد يا اين كه برچسب فارسي معرفي تركيبات داشته باشد و گزينه تأييد سازمان طعام و دارو باشد.توجه فرماييد كه بسته بندي اثاثيه آرايشي تماما پلمپ باشد و اصل باشد.هر چه ماندگاري اسباب و اثاث پيرايش كمتر باشد براي محافظت سالم پوست شما مطلوب خيس ميباشد.
تعيين ريملبه خاطر داشته باشيد كه اسباب پيرايش را از مغازه‌هاي آرايشي- بهداشتي داراي اعتبار و يا اين كه از داروخانه ها خريداري فرمائيد. مطلقا به مورخ ساخت ريمل توجه فرماييد. هرچه ريمل جديد‌خيس باشد بهتر ميباشد. از ريمل‌هاي تستر در دكان‌ها ابدا به كار گيري نكنيد. زيرا اشخاصي ديگر هم پيشين از شما استعمال كرده‌اند و ممكن ميباشد سالم ديده شما به خطر بيفتد. به صورت كلي هر چه تركيبات ريمل و ديگر مواد آرايش و پيرايش طبيعي خيس باشد بهتر ميباشد. ريمل‌هايي كه دارنده مبنا پتروليوم مي باشند هم براي تن درستي مضرند و هم به مرور دوران سبب نادر پشت شدن مژه‌ها ميشوند.


مدام از ريمل ضد آب به كارگيري نكنيد زيرا با سپري شد زمانه ميتواند به مژه‌هاي شما زخم برساند. اين جور ريمل را براي موردها مختص كنار بگذاريد. اسباب و اثاث آرايشي معمولا مستعد آلودگي‌هاي ميكروبي ميباشند و بدين ترتيب نبايد در طولاني بازه زماني از آن ها استعمال شود. به ويژه ريمل دربين اثاثيه آرايشي آلرژي بيشتري دارااست و لازم ميباشد كه اضافه از دو سه ماه استعمال نشود.
چه‌گونه آرايش و پيرايش ديده خويش را منزه كنيمشستشوي دائمي ديده‌ها براي تزكيه پيرايش ديده مطلوب وجود ندارد و سالم ديده را به خطر مي‌اندازد. مي‌توانيد براي تزكيه آرايش و پيرايش ديده از روغن  نارگيل به كارگيري فرماييد. آن‌گاه با آب ولرم بشوييد. متأسفانه ريكل‌هاي ضد آب را صرفا با شستشو با آب و صابون خانگي مي‌قدرت حذف كرد.
براي پرپشت كردن مژه‌ها و درخشان كردن آن يك شيوه غير شيميايي هم موجود است. هفته‌اي دو تا سه توشه به مژه‌هاي خويش وازلين بزنيد و تغيير تحول فوق العاده آن را مشاهده كنيد.
ريمل زدن بازدارنده پرورش مژه‌ها گرديده و در قبال محيطي مرطوب براي رويش ميكروب‌ها آماده مياورد. پس كارايي نمائيد زياد از ريمل استعمال نكنيد و يا اين كه از ريمل‌هاي استاندارد استعمال فرمائيد.
گزينش كرم ضد آفتابهنگام خريد يك ضد آفتاب مطلوب به مال و رنگ پوستتان و معيار قرارگيري در معرض آفتاب اعتنا داشته باشيد. اشخاصي كه پوست تيره دارا‌هستند و يا اين كه زياد در معرض فروغ و روشنايي آفتاب قرار نمي گيرند مي توانند از ضد آفتاب SFP15 به كارگيري كنند. در‌صورتي‌كه پوست روشني داريد يا اين كه در زمان روز دربين نيم تا يك ساعت در معرض روشنايي شديد آفتاب قرار داريد از ضد آفتاب هاي SFP30  استعمال فرماييد. كساني كه پوست خيلي پر‌نور يا اين كه حساسي دارا‌هستند، قادر است با تجويز دكتر از ضد آفتاب‌هاي SFP50 به كارگيري كنند. ضد آفتاب‌هاي فراتر از SFP50 تفاوتي با SFP50 در نگهداري در قبال اشعه خورشيد ندارند.در صورتيكه پوستتان كم آب ميباشد ضد آفتابي تعيين نمائيد كه دربردارنده مرطوب كننده باشد.براي خردسال ها مي بايست از ضد آفتاب‌هاي منحصربه‌فرد خردسال ها مصرف شود.در اشخاص در گير به بيماري هاي پوستي و حساسيت، تعيين ضد آفتاب بايستي قطعا با مشاوره دكتر انجام بگيرد.هنگام گزينش ضد آفتاب اعتنا فرماييد كه در قبال هر دو اشعه UVA و UVB مراقبت ساخت نمايد.تعيين كرم پودر مطلوبكلاً كرم پودر به طور يك لايه فرنگي و غير طبيعي روي پوست مي‌نشيند و در حالتي‌كه شخصي زياد پيرايش نمايد و اين آرايش و پيرايش در طولاني زمان روي رخ وي باقي بماند، پوست صورتش مبتلا پيري زودرس مي گردد. زيرا آرايش و پيرايش زياد منافذ پوست را مي‌پوشاند و اذن تنفس به آنان نمي‌دهد.
كرم پودر بايستي با اعتنا به كالا پوست شما گزينش شود. كرم پودرهايي كه دربردارنده چربي مي باشند در صورتي بروي پوست چرب آزمون شوند سبب جوش زدن پوست ميشوند. تا حد قابليت از كرم پودرهاي سنگين به كار گيري نكنيد. به ويژه در سنين نوجواني و جواني كه تازگي و شادابي طبيعي فيس خويش را با به كار گيري طولاني بازه زماني از كرم پودر سنگين از دست مي‌دهيد.



برچسب: بهترين كرم پودر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ دى ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۱۸:۰۳ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :