مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش .

مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش

متداول ترين صورت كرم پودررايج‌ترين و دوست داستني‌ترين صورت كرم پودر


در صورتي براي كشف كردن رنگ و دسته فوندانسيون تان به نقص‌ بر خورديد و سردرگم مي باشيد كه، حلا چه عمل كنم چه رنگي گزينش كنم يا اين كه به هيچ عنوانً چه نوعي براي اينجانب بهتراست و از اين سوال‌ها… پس بدون شكً اين مقاله را به گزارش بيتوته بخوانيد، شايد به دردتان بخورد و گره از كارتان گشوده نمايد.   پيشين  از اينكه بريد سراغ فوندانسيون مي بايست نخستين از خودتون آغاز نمائيد، گونه پوست شما چطوريه؟مدل پوست رو به جهار مجموعه تقسيم مي‌كنيم:- چرب- كم آب- مختلط- نرمال

بهترين كرم پودر
به‌دنبال مقاله مي بينيد كه پاسخ اين سوال براي هر پوستي متعدد ميباشد.فون مايع، متداول ترين صورت كرم پودررايج‌ترين و دوست داستني‌ترين صورت كرم پودر ميباشد چون به كار گيري از آن راحت ميباشد و پوشش طبيعي به پوست مي دهد. اين كرم‌ها معمولا براي پوست‌هاي نرمال و كم آب مطلوب مي باشند و كساني كه پوست چرب دارا هستند مي بايست از مدل Oil Free آن استعمال نمايند. يه خرده از كرم پودر مايع را به طور نقطه‌اي روي چهره بگذاريد و با پد يا اين كه انگشت به همگي جاي رخ پخش فرماييد.
كرم پودراين كرم‌ها بسيار مرطوب و بي نياز مي باشند به خصوص مطلوب پوست‌هاي كم آب مي باشند و زيرا بافت نسبتاً سنگين دارا هستند بايستي شما مطمئن گرديد كه خوب جذب پوست شده‌است. براي اين عمل از يك اسفنج مرطوب ياري بگيريد.
پنكيكاين كرم اقتدار پوشش بيشتري داراست معمولا به صورت پودر فشرده گرديده و به ۲ فيس چرب (سوپرا) و كم آب (آكوا) وجود دارد و به كار گيري از آن به ياري اسفنج ميباشد كه معمولا روي آن در لحاظ گرفته شده‌است.
پن استيكاين كرم پودر بافت سنگين داراست و براي پوشش معايب پوستي و سرخي جراحت بسيار مطلوب ميباشد. پاره اي از آن را روي محل مي گذاريم و با يك اسفنج محو فرماييد.
كرم پودر مطلوب پوست كم آبپس از گرمابه پوست صورتشان حس كشيدگي و خارش مي نمايد. رنگ رخ‌شان به خيال منعكس شدن ندادن فروغ مات و مايل به خاكستري ميباشد و كمتر اثري از آكنه در پوستشان چشم مي گردد. در صورتي جزو اين مدل اشخاص مي‌باشيد؛ يعني فرآورده پوست شما كم آب ميباشد پس مي بايست كرم پودرهايي مطلوب با پوستتان را بخريد.
حق تقدم در تعيين شما بايستي كرم پودري باشد كه كمبود پوستتان را جبران نمايد و شرايط شادابي به پوست شما داده و فروغ را به اندازه كافي در فيس‌تان منعكس شدن دهد. اصلا از كرم پودرهايي مثل پنكيك‌هاي كم آب به كارگيري نكنيد.
كرم پودرهاي مايع با بيس روغني شايسته ترين تعيين براي شما ميباشند و تمام كرم پودرهايي كه موقعيت درخشان دارا‌هستند فيس شمارا سرزنده‌خيس و قشنگ‌خيس نشان ميدهند. البته در صورتي مشكلي در پوستتان مثل لك، اسكار و... داريد و پوشش اين كرم‌ها را مطلوب نمي بينيد در آغاز پوستتان را مرطوب فرماييد و يك لايه پن استيك يا اين كه فون چرب (سوپرا) روي پوستتان بزنيد و پس از كرم پودر مايع به كارگيري نمائيد.
كانسيلركانسيلر همانند كرم پودر در گونه‌هاي جامد و كرمي وجود دارد. ولي به جهت اينكه كرم پودري كه به پوست مي زنيم سنگين بوده و براي پوست حريم ديده مطلوب وجود ندارد بهتر ميباشد از كانسيلر به كارگيري نماييد.
كانسيلر پف، تيرگي و چروك‌هاي ريز به دور ديده را از دربين ميبرد. متاسفانه برخي از خانم‌ها گهگاه از كانسيلري كه ۱۰ رتبه پر‌نور‌خيس از رنگ پوستشان ميباشد بدور چشمشان ميزنند. در شرايطي كه اين فعاليت چشمانشان را ريز‌خيس نشان مي دهد و شرايط تصنعي به صورت مي دهد. رنگ كانسيلر صرفا مي بايست يك جايگاه پر‌نور‌خيس از رنگ كرم پودرتان باشد. كانسيلر‌ها را مي توانيد روي خط خنده، خط اخم و همين طور لك‌هاي پوستي هم به كار گيري فرمائيد.


برچسب: بهترين كرم پودر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ دى ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۴:۳۷ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :