مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش .

مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش

شيوه زيرسازي آرايش و پيرايش رخكرم پودر


شيوه زيرسازي آرايش و پيرايش رخكرم پودر و كانسيلر مطلوب و طرز زيرسازي آرايش و پيرايش ، در طبيعي به لحاظ وصال پيرايش بسيار مهم و اثر گذار ميباشند.براي اينكه كرم پودر را به طور تماما ماهر به كارگيري فرماييد، لازم ميباشد به موارد ذيل دقت نماييد:
قبلي از تعيين كانسيلر و كرم پودر ، در آغاز بهتر ميباشد مدل پوست خويش را بشناسيد براي اينكار با اعتنا به دسته پوست خويش، از فروشنده ياري بگيريد و به عنوان مثال چنانچه پوست چربي داريد مدل چرب آن را تعيين نكنيد.

بهترين كرم پودر
گذشته از پيرايش، بدون شك پوست خويش را به طور كامل منزه فرمائيد و در شرايطي‌كه پوست را با صابون خانگي شستيد، با ضربات آهسته حوله آب بيشتر پوست را بگيريد و حوله را با فشار روي پوست نكشيد.اينكار موجب جراحت به پوست و بروز چين هاي ريز پوست مي‌شود. 


طريق زيرسازي آرايش و پيرايش و فراگيري زيرسازي آرايش و پيرايش فيس و نكات مهم آرايشي 
درحال حاضر يه خرده مرطوب كننده مطلوب دسته پوست بزنيد.چنانچه پوست خيلي چربي داريد، ضرورتي براي اينكار نيست.مقداري حوصله فرمائيد تا كرم تا حدي جذب پوست شود.
در‌اين مرحله، با كانسيلر، عيوب پوست مثل لك، قرمزي يا اين كه تيرگي پوست را با ضربه هاي كوچك بپوشانيد.صد رد صد رنگ مطلوب پوست خويش را تعيين فرماييد و صرفا در به عبارتي محل متبوع كانسيلر بزنيد.زيرا در غير اين فيس ممكن ميباشد در آخر عمل موقعيت لك روي پوست ساخت نمايد.
درحال حاضر كرم پودر متبوع را ترجيحا روي سطح صافي مثل شيشه يا اين كه حتي كف دست تماما صاف فرماييد و با مداد موي يا اين كه ابر آرايشي تماما منزه و كم آب روي پوست به صورت يكنواخت پخش نمائيد.
همت نماييد كرم را به صورت يكنواخت در همگي چهره بزنيد .در حالتي‌كه كه براي ضيافت فراهم مي‌شويد اين عمل را براي تمام چهره انجام دهيد.ولي در شرايطي كه قصد داريد يك آرايش و پيرايش تماما طبيعي داشته باشيد، ميتوانيد تنها در برخي نقاط لازم پوست، كرم پودر را پخش كرده و اين نيازمند اين ميباشد كه رنگ كرم را به طور كامل متناسب با رنگ پوست خويش تعيين كرده باشيد.
در مرحله انتها، با ابر آرايشي اختصاصي پودر، آن را روي تمام فيس پخش كرده و در آخر با يك برس كم آب بيش تر پودر ر بگيريد.پوست شما مهيا ميباشد تا با رنگ هاي آيتم عشق و علاقه خويش رخ خويش را ارايش نمائيد .
درين مرحله حتي مي‌توانيد فارغ از هيچ سيرتكامل پيرايش بيش تر ديگر و صرفا با پاره اي ريمل و يه خرده برق لب پيرايش خويش را به طور كامل طبيعي جلوه دهيد.
 درصورتي كه كرم پودر صحيح را گزينش نمائيد و به خط فك زير خويش بماليد، ديگر خط آرايشي دربين گردن و رخ به وجود نمي آيد. براي آزمايش رنگ كرم پودر بهتر ميباشد سه رنگ در حدود رنگ بر روي خط فك ذيل خويش بماليد، سپس در نوروفروغ طبيعي مشاهده كنيد كه آيا هنوز خط آرايشي به چشم مي خورد يا اين كه خير. در صورتي رنگ صحيح را تعيين كرده باشيد خطي نبايد ما‌نده باشد.


برچسب: بهترين كرم پودر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۴:۰۱ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :